Miten sen sais uskomaan muhun taas :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AP
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AP

Vieras
Miten mä saisin ton miehen uskomaan että oon muuttunu ihminen? Meillä meni sukset ristiin tossa puolvuotta sitten ja yhdessä ollaan jatkettu mutta naimisiin menosta oli ennen tätä puhetta ja vähän vielä sen jälkeenkin. Sitten tuliki totaali kieltäytyminen eikä hän enää haluakkaan kanssani naimisiin. Mä eilen taas haikeena noita hää ohjelmia kattelin ja mietin et siellä nuo yks kerrallaan vaan menee naimisiin ja mä jään ilman häitä. Oon täysin luopunu toivosta enkä edes haluaisi ajatella koko asiaa. Mies huomas mun harmituksen eilen ja jotain siinä puhuttiinkin mutta en halua hälle asiasta puhuu kun sieltä tulee aina että olisit miettiny sitä... Vaikka samalla tavalla hän mua satutti sillon.

Mä voin kertoo sulle yli 10v naimisissa olleena et se naimisiin meno on vaan muodollisuus suhteessa, eli se ei muuta sitä suhdetta mihinkään suuntaan. Ei paranna tilannetta jos menee huonosti tai toisinpäin.
Osoittaahan se jotain parin suhteen luonteesta muille jne. Mutta kannattaa miettiä asiaa tarkemmin, jos toinen ei halua naimisiin (vaikka ennen vaikeuksia halusi), niin ei se häistä paitsi jääminen taida olla pahin ongelma suhteessa?

on tässä maailmassa muitakin miehiä kuin tuo nykyisesi. Jos hän ei vaimoa sinusta itselleen tahdo, niin sitten ei vaan tahdo. Kyllä sä löydät vielä miehen rinnallesi jolle on kunnia asia saada vaimo susta itselleen.

Nii onhan se noinkin ku muuttanut sanoi mutta kyllä sitä joka tyttö kerran elämässään haluis pukee ylleen rinsessa mekon ja olla juhlien päähenkilö... Kyllä mä ainakin eihän se tosiaan ole ku muodollisuus ja meilläkin suhde jatkuis kuin avoliitto ehdon vuoksi mutta silti.-

Meillä sama homma mutta toisinpäin, mies ollut vuosia inhottava ja kun halusin eroa niin hän on nyt niin muuttunutta miestä. Mä en tiedä uskonto tuota.. Jos vaikka jatkettaisiinkin yhdessä niin silti haluan eron. Että toisaalta ymmärrän jos miehesi jarruttaa naimisiinmenoa.

joo mutta meiltä on molemmilta tullut oisillemme paskaa niskaan ja mä olen valmis asiat unohtamaan ja jatkamaan eteenpäin. Ja vähintään yhtä pahasti mua sillon satutti.

Yhteistyössä