J
ja muitakin kysymyksiä
Vieras
netistä löytyy tieto että se olis mahdollista suorittaa oppisopimuksella mutta mistäköhän saisin oikein virallista oikeaa tietoa. Etten turhaan lähde kyselemään työpaikkaa sitä varten..
Ja ensinkö se työpaikka haetaan ja sitten otetaan yhteys oppisopimus toimistoon vaiko toisinpäin??
Entä minkä verran on tuloja kun opiskelee oppisopimuksella ja kukan sen maksaa??
Ja ensinkö se työpaikka haetaan ja sitten otetaan yhteys oppisopimus toimistoon vaiko toisinpäin??
Entä minkä verran on tuloja kun opiskelee oppisopimuksella ja kukan sen maksaa??