Ä
ääää vaikeeta
Vieras
Jos miehen kanssa on ollut jotain epämääräistä juttua kolme vuotta. Välillä mies antaa ymmärtää, että haluaisi nähdä (on sanonut kännissä että olisi halunnut joskus pyytää minua ulos mutta ei kuulemma sitten uskaltanut) ja välillä taas esitetään viileämpää. Miehen kaverit ovat sanoneet minulle, että kyllä se on minusta kiinnostunut (mutta en tiedä luotanko heidän sanomisiinsa kun nämä jutut ovat tulleet ilmi baari-iltojen aikana..?) No miehen ristiriitaisen käytöksen vuoksi en todellakaan tiedä mitä hän minusta ajattelee ja minulla ei pää kestä tätä säätämistä enää koska itse haluaisin enemmän jutusta. Kehtaisinko laittaa tekstaria miehelle, että haluaako nähdä selvinpäinkin joskus vai lopetetaanko sitten koko juttu kun en mihinkään säätämiseen pysty vai odotanko, että häneen törmään taas seuraavan kerran ja sanon jos sitten tilaisuus tulee vai mitä teen? Miten tuommoista asiaa voi kysyä ''hienovaraisesti'' tekstiviestissä?? kun en yhtään tiedä mitä viestiin kirjoittaisin ja jotenkin pelkään mitä mies ajattelee kun saa sen viestin ja mitä siihen sitten vastaa... :/