Mulla on aivan toivoton vauvakuume. Meillä on jo yksi aivan ihana tyttö, kohta 4kk, ja omituista kyllä melkein heti tämän syntymän jälkeen aloin haikailla toista.. Miksi?? Olenko mä päästäni vialla, vai onko joillain naisilla jotenki NÄIN voimakas tämä lisääntymisvietti? Ennen en halunnu lapsia ollenkaan, nyt mä haaveilen jo suurperheestä!! WTF?? Mies sanoo että toinen kyllä tehdään, muttei ihan vielä, mikä varmasti onkin ihan järkevää, mut järkipuhe EI auta mun kroppaani, mä en kertakaikkiaan saa kaikesta vakuuttelusta huolimatta itseäni OIKEASTI tajuamaan että nyt ei auta itku markkinoilla... Pää ymmärtää, mut sydän ei. Tuntuu et mul on joku v*tun fyysinen tarve tuottaa lisää elämää, äitiys on mahtavinta ikinä. Tyttömme on ihana, aurinkoinen, hyväuninen ja- ruokainen, oikee äitin herranterttu- mun sydän huutaa että "leikkikaveria" pitäis tehdä, vaik haluankin ihan todella keskittyy tähän esikkoon edes vuoden, tutustua häneen, nähdä kaikki ihanat ekavuoden kehitysvaiheet- mut sit huutaa jossain takaraivossa et "enkös mä näkis ne vaikka masussa toinen kasvaiskin?"
Miten olette onnistuneet "siirtämään" kuumetta? Se vaikuttaa jo jokapäiväseen elämään; oon ihan masentunut enkä vaan voi käsittää, miksi mies ei halua vielä, vaikka ihan hyvin sen kuitenkin käsitän, mut vaan päässäni. Se on melkein jo pakkomielle (ja oon menos neuvolaan puhumaan).. Oon muutenki tosi huono näissä "jossain vaiheessa"- asioissa, tahdon aina tietää kuka, mitä, missä, MILLOIN, ennenkaikkea.. Ei mun tarttis edes vauvaa heti saada alulle, kun vaan saisi edes alkaa yrittää... MÄ OLEN TYHMÄ!! Mikä mussa on vikana? :/
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Miten olette onnistuneet "siirtämään" kuumetta? Se vaikuttaa jo jokapäiväseen elämään; oon ihan masentunut enkä vaan voi käsittää, miksi mies ei halua vielä, vaikka ihan hyvin sen kuitenkin käsitän, mut vaan päässäni. Se on melkein jo pakkomielle (ja oon menos neuvolaan puhumaan).. Oon muutenki tosi huono näissä "jossain vaiheessa"- asioissa, tahdon aina tietää kuka, mitä, missä, MILLOIN, ennenkaikkea.. Ei mun tarttis edes vauvaa heti saada alulle, kun vaan saisi edes alkaa yrittää... MÄ OLEN TYHMÄ!! Mikä mussa on vikana? :/
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(