koulukiusattu
Usein tuntuu että elämäni ei ole elämisen arvoista. Pelkään olla tilanteissa missä on paljon ihmisiä, oloni on vaivautunut, tuntuu kuin kaikki seuraisivat vain minun liikkeitäni ja tekemisiäni. Seuraksena siitä että tuntuu näin, rupeaa pääni tärisemään, tuntuu että koko kehoni tärisee, onko paniikkihäiriökohtaus. Johtuneeko tämä kaikki siitä että aikoinaan olin koulukiusattu. En ole puhunut asiasta kenellekkään, paitsi sain sanottua sen ääneen miehelleni aika vasta. Vähättelen aina itseäni ja tekemisiäni koska tunnen olevani täysi nolla. Oikeastaan olin koko peruskoulun ajan kiusattu. Koskaan en esim. kelvannut ryhmätöissä kenenkään ryhmään, opettaja sitten sanoi että mene tuohon ryhmään, ja työskentelystä ei sitten tullut mitään kun tiesin että muut ryhmän jäsenet eivät minua joukkoonsa halunneet. Pinnasin paljon koulusta koska en halunnut sinnne mennä. Tiesin että minua vain halveksuttaisiin siellä.
Vielä tänäkin päiväna minulla on ammatillinen tutkinto kesken kun tuntuu että en voi olla koulussa, liekö jäänyt traumoja koulun käynnistä. Aivan sama missä liikun minulla on aina tunne että muut eivät minua tänne halua. Miten te muut koulukiusatut olette selvinneet? Ja miten minä tästä voisin päästä yli, että saisin elää ilman tunnettta, että minusta ei ole mihinkään? Kiitti etu käteen jos jaksatte vaivautua antaan vinkkejä, ja kertomaaan omia kokemuksianne!!!!
Vielä tänäkin päiväna minulla on ammatillinen tutkinto kesken kun tuntuu että en voi olla koulussa, liekö jäänyt traumoja koulun käynnistä. Aivan sama missä liikun minulla on aina tunne että muut eivät minua tänne halua. Miten te muut koulukiusatut olette selvinneet? Ja miten minä tästä voisin päästä yli, että saisin elää ilman tunnettta, että minusta ei ole mihinkään? Kiitti etu käteen jos jaksatte vaivautua antaan vinkkejä, ja kertomaaan omia kokemuksianne!!!!