Miten selvitä erosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mies ilmotti että ei rakasta minua. Se tuli täytenä yllätyksenä. Nyt sain viikonloppuna selville että sillä on toinen nainen. Se tuntu pahalta, koska edelleen rakastan miestäni. Nyt vaan pitäs jotenkin päästä elämässä eteen päin. Aloitan loppu kesästä työt, mutta pelottaa miten selviän kaikesta yksin kolmen lapsen kanssa. Välillä tuntuu että en jaksa enää elää, kun kaikki menee päin puuta.

Ajattele, hyvä että pääsit siitä ukosta. Se toinen nainen luultavasti kokee vielä saman minkä sie, tai sitte ukkos yrittää palata häntä koipien välissä takas.

Mut kyllä sie selviät, ihan varmasti. Sulla on ne ihanat lapset ja mahollisuus nyt alottaa uus elämä. :hug:

Mietit miten selviät yksin kolmen lapsen kanssa. Ei kai isä lapsiaan lakkaa rakastamasta, vaikka teidän rakkaus loppuikin. Eihän isä lapsiaan jätä vaikka sinut jättikin.

No voi pa#ka. Ei voi muuta sanoa kuin että aika parantaa. ....eikä edes ihan heti. Mä sain ensiapua siitä että ekaks siivosin ihan hulluna, koko miehen pois elämästäni. Vaihdoin sohvan paikkaa ja heitin menemään kaiken mikä ei ollut "mun omaa". Ja sit se klassinen- uus kampaus, hehkein kesämekko mitä kaupungista löytyy ja siinä surressahan kilojakin tippui kymmenen kuin itsestään...Mut kyllä siitä oli jotain apua, että keskittyi pitkästä aikaa vaan siihen että "kuka mä oon ja mitä MÄ haluun."

Alkuperäinen kirjoittaja u:
Mietit miten selviät yksin kolmen lapsen kanssa. Ei kai isä lapsiaan lakkaa rakastamasta, vaikka teidän rakkaus loppuikin. Eihän isä lapsiaan jätä vaikka sinut jättikin.

Vaan miten moni isä kantaa puolet vastuusta eron jälkeen? Minun ex pitää riittävänä joka toinen viikonloppu, ja sekin usein la-su. Kyllä minä arjessa koen olevani yksin ´lasten kanssa.....

Voimia ap:lle!

Alkuperäinen kirjoittaja miten kliseistä:
Alkuperäinen kirjoittaja u:

Vaan miten moni isä kantaa puolet vastuusta eron jälkeen? Minun ex pitää riittävänä joka toinen viikonloppu, ja sekin usein la-su. Kyllä minä arjessa koen olevani yksin ´lasten kanssa.....

Voimia ap:lle!

Kyllä se totuus vain on niin, että tämä isä uuden onnen hehkussa usein "unohtaa" niitä lapsia.
Mutta ap, sinä saat elämääsi paljon enemmän, lapset.
Ja ole onnellinen siitä! Mies kyllä löytää sen edestään enemmin tai myöhemmin.

Olen ap kanssasi aikalailla samassa tilanteessa, mies tosin ei ole sanonut ettei rakasta minua, kysyin sitä ihan suoraan, niin ei siihen sitten osannutkaan vastata, vaikka yleensä kyllä suoraan asiat sanookin, välittää kuulemma vielä. Toisen naisenkin hankki jo kuvioihin, tosin se ei ole meidän eron syy. Minä kyllä miestäni rakastan ja tuntuu, että vielä enemmän tällä hetkellä kuin ennen, helpompaa olisi jos pystyisi toista vihaamaan, mutta kun ei pysty. Välillä on hetkiä, jolloin kaikki tuntuu niin selkeältä ja on tunne, että kyllä minä tästä selviä lasten kanssa ja seuraavassa hetkessä taas tuntuu kamala puristus pallean kohdalla ja että senät kaatuu päälle ja itkettää ihan kamalasti.