Miten selvitä 4lapsen yh:na? kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuikku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuikku

Vieras
Ero tulossa 4 alle koulu ikäistä lasta, miten siitä selviää?
Tiedän että jotenkin rahallisesti mutta kaikki muu mietityttää, miten henkinen puoli, ei minulla ole mitään masennusta tai muuta mutta miten jaksaa arkea yksin lasten kanssa?
Lasten tapaamiset isän kanssa tuskin onnistuu, mies ei ole koskaan hoitanut lapsia, työ päivät on pitkät ja mies ei ole osoittautunut kovin luotettavaksi lasten kanssa.
Vaikka asia ei todellakaan ole nyt ajankohtainen niin mietin että löydänkö koskaan ketään miestä, tuskin niitä jonoksi asti on tarjolla ja kun luottamus miehiin on mennyt niin miten koskaan uskallan uutta suhdetta aloittaa?

Alkuperäinen kirjoittaja tuikku:
Ero tulossa 4 alle koulu ikäistä lasta, miten siitä selviää?
Tiedän että jotenkin rahallisesti mutta kaikki muu mietityttää, miten henkinen puoli, ei minulla ole mitään masennusta tai muuta mutta miten jaksaa arkea yksin lasten kanssa?
Lasten tapaamiset isän kanssa tuskin onnistuu, mies ei ole koskaan hoitanut lapsia, työ päivät on pitkät ja mies ei ole osoittautunut kovin luotettavaksi lasten kanssa.
Vaikka asia ei todellakaan ole nyt ajankohtainen niin mietin että löydänkö koskaan ketään miestä, tuskin niitä jonoksi asti on tarjolla ja kun luottamus miehiin on mennyt niin miten koskaan uskallan uutta suhdetta aloittaa?

Voin kokemuksesta kertoa että sinullakin edessä aika helvetillisiä aikoja :(
Tilanne sama ettei lasten isää voisi vähempää kiinnostaa. Erottu ollaan puoli vuotta sitten ja nyt alkaa tulemaan jo vahvoja masennuksen merkkejä, kun ei toisinaan millään jaksaisi yksin näiden kakaroiden kanssa.

kasvoin 10-vuotiaasta eteenpäin yh-äidin yhtenä neljästä lapsesta. rankkaa oli puolin ja toisin, mutta nyt itse yhden lapsen äitinä ihailen oman äitini toimintaa.. jo pelkästään sitä arjen pyörittämistä!!!!!! lapsista on tukea toisilleen, älä siitä huoli. älä vaadi itseltäsi liikaa, lapset ovat loppujen lopuksi aika vähään tyytyväisiä.. ja hae apua, kun sitä tarvitset.

:hug: kyllä se siitä.

Niitä on ihan mukavasti tarjolla niitä miehiä, jotka alkavat enemmän kuin mielellään olemaan yh-naisen kanssa, kunhan se nainen vaan kolahtaa sydämeen asti. Aurinko paistaa sinullekin ennemmin tai myöhemmin.

Yhteistyössä