miten selviän töissä tän raskauspahoinvoinnin kanssa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yrjöö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yrjöö

Vieras
Tulee ihan epätoivo tän kanssa. Mulla olis ens kuun alussa pari tosi tärkeää työmatkaa ja joudun olemaan tapaamisissa useita tunteja putkeen, jolloin ei tietenkään ole mahdollista mussuttaa koko ajan jotain pientä joka tuntuis joskus auttavan kotona. Tarjolla on korkeintaan kahvia jonka ajattelustakin tulee jo yrjö :( Kauhuissani mietin jos joudun ryntäämään vessaan kesken kaiken tai en ehdikkään ja oksentelen pitkin lattioita. Työkaveri sanoi että yhdellä reissulla saatetaan olla kokouksessa vaikka kuusi tuntia putkeen, voi luoja mitä mä teen?

Alkuperäinen kirjoittaja yrjöö:
Tulee ihan epätoivo tän kanssa. Mulla olis ens kuun alussa pari tosi tärkeää työmatkaa ja joudun olemaan tapaamisissa useita tunteja putkeen, jolloin ei tietenkään ole mahdollista mussuttaa koko ajan jotain pientä joka tuntuis joskus auttavan kotona. Tarjolla on korkeintaan kahvia jonka ajattelustakin tulee jo yrjö :( Kauhuissani mietin jos joudun ryntäämään vessaan kesken kaiken tai en ehdikkään ja oksentelen pitkin lattioita. Työkaveri sanoi että yhdellä reissulla saatetaan olla kokouksessa vaikka kuusi tuntia putkeen, voi luoja mitä mä teen?

no mikset voi ottaa evääksi trippimehua, banaania, myslipatukkaa tms. näitä mä syön muutenkin välipaloina vaikken raskaana olekaan!?!?!

Jaa.aa..kyl se vaan oli rynnättävä aina kun pönttö kutsui. Ootko koittanu sellasta ranneketta jonka sanotaan auttavan tuohon pahoinvointiin? Ja söin myös tarpeen mukaan. Se olo ei kysele missä oot.

varaat paikan oven viesrestä ja joko kerrot aluksi mistä on kyse tai jos on työkaveri mukana, hän voi kuitata lauseella jos joudut poistumaan äkkiä. Ota viinirypäleitä tms siistiä ja hiljaista napsittavaa, pähkinöitä jne

kyllähän sitä voi ottaa jotain pieniä eväitä esim, viinirypäleitä, omenaa, ananasta, hapankorppupaloja, ja sitte vaa muovipussi jos ihan kauhee oksuolo tulee , ni oksennat vaan pussiin..

Paha tilanne.
Itse jouduin kouluttamaan työporukkaa aamuisin siinä vaiheessa kun pahoinvointi oli pahimmillaan, koko ajan seisten luokan edessä.
Kylmähiki tuli ja yrjötti ja paskatti ja vaikka mitä... Hammasta purren selvisin aina loppuun asti ja sit tuli kiire vessaan yrjölle. En halunnut siinä vaiheessa kenenkään tietävän raskaudesta työpaikalla.
En yhtään kadehdi sun tilannetta. Koita selvitä...

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
kyllähän sitä voi ottaa jotain pieniä eväitä esim, viinirypäleitä, omenaa, ananasta, hapankorppupaloja, ja sitte vaa muovipussi jos ihan kauhee oksuolo tulee , ni oksennat vaan pussiin..

no just pussiin oksennusta kesken paltsun!?

Alkuperäinen kirjoittaja eikä:
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:

no just pussiin oksennusta kesken paltsun!?

no miksi ei? jos on paha olo, parempi se vissii siihe pussii on oksentaa ku lattialle

Yhteistyössä