miten "selkäläskit" pois???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Unihiekka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Unihiekka

Jäsen
24.08.2008
320
0
16
Mua niin ahistaa kun on ohut,tiukka paita niin rintsikoitten alta tursottaa makkarat :ashamed: Ja liivit eivät ole liian pienet!!!
Oon tosi laiska jumppaileen sun muuta joten oisko kellään mitään niksiä/liikettä mitä vois tehä arkiaskareissa jotta toi selkä kiinteytyis... ja vaikkaa noi jenkkakahvatkin :laugh:

Crosstraineri vai mikä se ny oli on mulla,jopa 2 kertaa oon kokeillu :D Vahvistaako se selkälihaksia?semmonen jumppapallokin ois kiva jos tv:tä katsellessa vois jotain tehä,vaik pahoin pelkään ettei poika anna rauhaa =)

no laihdutus esim.. multa pieneni nekin kivasti ku paino tippunu :) juu ja ei ehdi/jaksa jumppauksia miettii..vielä :D olen myös hoikilla nähnyt selässä ne pallurat :laugh: tosin ehkä pienemmässä versiossa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja poikienäiti:
no laihdutus esim.. multa pieneni nekin kivasti ku paino tippunu :) juu ja ei ehdi/jaksa jumppauksia miettii..vielä :D olen myös hoikilla nähnyt selässä ne pallurat :laugh: tosin ehkä pienemmässä versiossa :whistle:

joo mulla on 3kg ylipainoa ja yritän kovasti päästä norm.painoseksi. Ei noi mitkään valtavat läskit oo mut itteä haittaa :/

Yhteistyössä