Miten seksi onnistuu 5-kymppisen kaljamahaisen miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailijahah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailijahah

Vieras
Jep, tyhmä kysymys. En tiedä miksi, mutta olen aina tuntenut halua kaljavatsaisiin miehiin. En ole vain koskaan harrastanu seksiä sellaisen miehen kanssa. Nyt töissä on yksi työkaveri, joka just täytti 50v. Hänellä on sellainen iso pinkeä "kaljamaha", joka saa hönen istuessaan kauluspaidan napit silleen rakoilemaan. Tunnen niin halua häntä kohtaan, ja hän on alkanut flirttailemaan mun kanssa.

Hän on aika huonokuntoinen, koska jo yksien rappusten kipaiseminen saa hänet puuskuttamaan. Mietin silti. Millaista olisi sekstailla hönen kanssaan. Minua kiihottaa se vatsakkuus, mutta miten onnistuu seksi?

sama tietenkin koskee läskiä isoperseistä ja mahakasta naista. Pitää olla 30 sentin kulli, että se yltää läskien keskeltä pilluun saakka.
Kerrankin joku muu lisäkseni toteaa tämän saman!!! Teen töitä gynellä hoitajana ja työssäni joudun mm ottamaan papa-kokeita. Joskus avauduin työpäivän päätteeksi täällä siitä, miten ärsyttävää on yrittää saada tavallista spekulaa yltämään lihavilla naisilla edes emättimeen saakka. Kun oikeatsi sitä läskiä on myös häpyhuulissä ja reidetkin tursuaa eteen. Sain täällä osakseni vain kummastelua siitä, ettei lihavuus kuulemma voi mitenkään haitata tuossa tai vaikuttaa siihen, että emättimeen on "pitempi" matka.

Kerrankin joku muu lisäkseni toteaa tämän saman!!! Teen töitä gynellä hoitajana ja työssäni joudun mm ottamaan papa-kokeita. Joskus avauduin työpäivän päätteeksi täällä siitä, miten ärsyttävää on yrittää saada tavallista spekulaa yltämään lihavilla naisilla edes emättimeen saakka. Kun oikeatsi sitä läskiä on myös häpyhuulissä ja reidetkin tursuaa eteen. Sain täällä osakseni vain kummastelua siitä, ettei lihavuus kuulemma voi mitenkään haitata tuossa tai vaikuttaa siihen, että emättimeen on "pitempi" matka.

No mikähän siinä on kun olen lihava ja olin just gynekologilla eikä sillä ollu mitään vaikeuksia saada spekulaa laitettua eikä näytettä otettua. Oli hetkessä valmis. Ei läskit haitannu.
Pitäsköhän sun vaihtaa alaa? Oletko muuten ilkeä myös sairauksien takia ylipainoisille?

Yhteistyössä