Miten se pelastusarmeijan lahjapata homma toimii?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tavaraa olisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tavaraa olisi

Vieras
Voiko lahjoittaa käytettyjä mutta uudenveroisia leluja ja pelejä. Laitetaanko siihen päälle joku lappu mitä sisältää vai kuinka?
Minne muualle voisi lahjoittaa hyvää tavaraa ja vaatteita, missä varmasti menisivät jollekkin käyttöön ja iloksi, eikä kirpparille myyntiin kuten UFFiin lahjoitetut.

Voi laittaa sinne leluja ja pelejä. Jos on lappu päällä, nopeuttaa lajittelua. Olen kuullut huhun, että joskus odottelevat seuraavaan jouluun lajittelun vuoksi. Tarkoittaa käytännössä, että paristot pois sisältä. Jos oikein haluaa ilahduttaa, laittaa uudet paristot pakkauksessa mukaan. Siis jos on paristoilla käyvä peli. Pelejä voi lahjoittaa myös leikkipuistoihin ja päiväkoteihin.

Mun mielestä nuo patakeräyksen tavarat menee myös myyntiin. Joku vuosi sitten kysyin, että meneekö lelut suoraan lapsille, vastaus oli: ei kun myyntiin.

Aijaa, en sit laita sinne. UFFille olen vienyt ja ne ylihinnoittelee kaiken, uusi politiikka, kukaan ei sit oikeesti saa hyvää mieltä viemistäni tavaroista kun ne seisovat hyllyissä.
Ehkä kysyn päiväkodeilta.

Yhteistyössä