Miten sanoisin nätisti vieraille etten ole enää parasta seuraa (rv40)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meille siis tulossa yövieraita maanantaina, mulla vajaan viikon päästä la. Heillä yksi lapsi, koira ja kissa mukana. miten mä nätisti sanoisin et en enää jaksa passata heitä, enkä ole enää kovin hyvää seuraa. Itselläkin kaksi pientä lasta tässä. Ajattelin kaupan tarjottavilla mennä...

aloitata kauniista ja miellyttàvistà asioista:
- voi miten ihanaa taas nàhdà teità, milloins viimeeksi tavattiin?

sitten jatkat:
- ettehàn tykkàà huonoa ettà meillà aika vaatimattomat passaukset, mutta seuraavalla kerralla sitten paremmin. silti olkaa kuin kotonanne!

siis ei kai kukaan oikeasti kehtaa teille tulla passattavaksi koirien ja kissojen ja lasten kanssa jos olikeasti olet raskaana ja 2 pientä lasta? oikeasti, ei tulisi ikipäivänä mieleenkään moinen. on niin törkeää että sanot ihan suoraan, että nyt ei onnistu.

Miten ihmeessä he ovat edes tulossa teille ja vielä eläimet mukana. Luulisi heidän ymmärtävän että sinulla on muutakin puuhaa kuin siivoilla vieraiden jälkiä... puhumattakaan siitä tarjoilusta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten ihmeessä he ovat edes tulossa teille ja vielä eläimet mukana. Luulisi heidän ymmärtävän että sinulla on muutakin puuhaa kuin siivoilla vieraiden jälkiä... puhumattakaan siitä tarjoilusta.

just näin. aivan ihmesakkia. törkeää hyväksikäyttöä. eläimille saa hoitopaikat mutta se maksaa, samoin maksaa eläinten ja ihmisten ruoka ja 3 ihmistä ja 2 lemmikkiä tuottaa ison määrän astioita ja sotkua.

ja ap:lla rankat ajat edessä. 3 pientä lasta.

meille änkesi miehen kaveriparis kunta tullessani kotiin synnytylsestä 4 päivää vanha vaavi kainallossa ja 1v 3 kk poika kotona odottamssa pikku siskon kotiin tuloa.
Passausta odottivat ja minä näin "punasta" miehen mielestä aivan ihanaa :) vieraat kylässä.

Väsyneenä passata vieraita suoraan synnäriltä .(
Haloo ihmiset ei rv 40 tai vasta yntyneiden koteja, voi pitää ilmaisina majapaikkoina (B&B). Miettikää ihan oikeasti omia vaatimuksianne.

kyllähän sun vieraat osaa itse pedit laitella ja jos ei osaa niin nukkuvat sitten matolla. ja kyllä sun miehen pitäs tietää missä lakanat on. hän neuvokoon vieraita. osaahan vieraat ottaa ruokaa kaapista samalla lailla kuin mieheskin osaa. jospa sää oisit nyt keskipiste etkä mikää piika. vieraat laittakoon sulle iltapalaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:
kyllähän sun vieraat osaa itse pedit laitella ja jos ei osaa niin nukkuvat sitten matolla. ja kyllä sun miehen pitäs tietää missä lakanat on. hän neuvokoon vieraita. osaahan vieraat ottaa ruokaa kaapista samalla lailla kuin mieheskin osaa. jospa sää oisit nyt keskipiste etkä mikää piika. vieraat laittakoon sulle iltapalaa...

no lisäporukka kuitenkin tietääsiivottavaa, pyykkiä jne. jota ap:lla lienee tarpeeksi muutenkin

Alkuperäinen kirjoittaja huu:
Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:

no lisäporukka kuitenkin tietääsiivottavaa, pyykkiä jne. jota ap:lla lienee tarpeeksi muutenkin

vieraat tehköön keittiöhommia siinä samassa. tai sit vieraat ottaa omat lakanat ja pyyhkeet mukaan.