Niin minäkin. Eri asia on sitten, että uskookoAlkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:oon sanonu et pippeliä ei räplätä B)
Näin minäkin. Olen vielä lisännyt et se on vain sinun ja siis SINUN omaisuuttasi. Kun ollaan samalla opeteltu sitä, ettei toistenkaan pyynnöstä tarvitse esitellä vehkeitään. Ihan hyvin tuo sen tajusi ja lopetti.Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:oon sanonu et pippeliä ei räplätä B)
Näin meilläkin toimittu.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Niin minäkin. Eri asia on sitten, että uskookoAlkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:oon sanonu et pippeliä ei räplätä B)
Tyttölapsilla ei oo pimppA vaan pimppI.Alkuperäinen kirjoittaja Kotipsykologi:Lapsihan räplää ilman mitään seksuaalisuutta sitä pippeliään. Itse en juuri vielä kolmivuotiaan räpellykseen jaksa puuttua. Voi sanoa, ettei vieraiden läsnäollessa. Saunassakin meillä venytellään ja vanutellaan, mutta hyvä kun vanuttelee niin ei tarvitse sitten myöhemmin operoida liian tiukkaa esinahkaa. Isommat pojat kans räpelsi mm. telkkaria katsoessa ja se oli vain samanlainen tapa kuin esim. nypeltää kynsinauhoja tms. Meni ohi itsekseen. Ei kannata kyllä suurta elämää nostaa ja tehdä siitä salamyhkäistä touhua. Pippeli on pippeli ja pimppa on pimppa. Tilanne muuttu iän myötä ja poikaperheestä kokemuksella voin sanoa, että menee todellakin ohi siinä viiden vuoden hujakoilla. Silloin tulee jo luonnolliseti lapselle tietoisuuteen, että ei ole soveliasta venytellä pippeliä julkisesti.
Rakkaalla lapsella monta nimeä, meillä se on a:lla .Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Tyttölapsilla ei oo pimppA vaan pimppI.Alkuperäinen kirjoittaja Kotipsykologi:Lapsihan räplää ilman mitään seksuaalisuutta sitä pippeliään. Itse en juuri vielä kolmivuotiaan räpellykseen jaksa puuttua. Voi sanoa, ettei vieraiden läsnäollessa. Saunassakin meillä venytellään ja vanutellaan, mutta hyvä kun vanuttelee niin ei tarvitse sitten myöhemmin operoida liian tiukkaa esinahkaa. Isommat pojat kans räpelsi mm. telkkaria katsoessa ja se oli vain samanlainen tapa kuin esim. nypeltää kynsinauhoja tms. Meni ohi itsekseen. Ei kannata kyllä suurta elämää nostaa ja tehdä siitä salamyhkäistä touhua. Pippeli on pippeli ja pimppa on pimppa. Tilanne muuttu iän myötä ja poikaperheestä kokemuksella voin sanoa, että menee todellakin ohi siinä viiden vuoden hujakoilla. Silloin tulee jo luonnolliseti lapselle tietoisuuteen, että ei ole soveliasta venytellä pippeliä julkisesti.
Miksi 'lapsellisempi' pimppi nimitys ei kelpaa, vaan täytyy käyttää isompien nimitystä? Ei pahalla ihmetyttää vaan. =)Alkuperäinen kirjoittaja Kotipsykologi:Rakkaalla lapsella monta nimeä, meillä se on a:lla .Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Tyttölapsilla ei oo pimppA vaan pimppI.Alkuperäinen kirjoittaja Kotipsykologi:Lapsihan räplää ilman mitään seksuaalisuutta sitä pippeliään. Itse en juuri vielä kolmivuotiaan räpellykseen jaksa puuttua. Voi sanoa, ettei vieraiden läsnäollessa. Saunassakin meillä venytellään ja vanutellaan, mutta hyvä kun vanuttelee niin ei tarvitse sitten myöhemmin operoida liian tiukkaa esinahkaa. Isommat pojat kans räpelsi mm. telkkaria katsoessa ja se oli vain samanlainen tapa kuin esim. nypeltää kynsinauhoja tms. Meni ohi itsekseen. Ei kannata kyllä suurta elämää nostaa ja tehdä siitä salamyhkäistä touhua. Pippeli on pippeli ja pimppa on pimppa. Tilanne muuttu iän myötä ja poikaperheestä kokemuksella voin sanoa, että menee todellakin ohi siinä viiden vuoden hujakoilla. Silloin tulee jo luonnolliseti lapselle tietoisuuteen, että ei ole soveliasta venytellä pippeliä julkisesti.
Se onkin housussa, mutta siitä päältä pitää aina silloin tällöin pyöritellä .Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Mulla ei oo poikia, mutta sanoisin että "vehje housuun, sitä ei räpelletä" ei meillä tytötkään kaiva housujaan.
Ei kai tästä tarvi taas alkaa vääntää kättä?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Miksi 'lapsellisempi' pimppi nimitys ei kelpaa, vaan täytyy käyttää isompien nimitystä? Ei pahalla ihmetyttää vaan. =)
Täh :|, siis miten pimppa on isompien tyttöjen ja pimppi pikkuisten. Ei ainakaan meillä! En oo kuullutkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Miksi 'lapsellisempi' pimppi nimitys ei kelpaa, vaan täytyy käyttää isompien nimitystä? Ei pahalla ihmetyttää vaan. =)Alkuperäinen kirjoittaja Kotipsykologi:Rakkaalla lapsella monta nimeä, meillä se on a:lla .Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Tyttölapsilla ei oo pimppA vaan pimppI.Alkuperäinen kirjoittaja Kotipsykologi:Lapsihan räplää ilman mitään seksuaalisuutta sitä pippeliään. Itse en juuri vielä kolmivuotiaan räpellykseen jaksa puuttua. Voi sanoa, ettei vieraiden läsnäollessa. Saunassakin meillä venytellään ja vanutellaan, mutta hyvä kun vanuttelee niin ei tarvitse sitten myöhemmin operoida liian tiukkaa esinahkaa. Isommat pojat kans räpelsi mm. telkkaria katsoessa ja se oli vain samanlainen tapa kuin esim. nypeltää kynsinauhoja tms. Meni ohi itsekseen. Ei kannata kyllä suurta elämää nostaa ja tehdä siitä salamyhkäistä touhua. Pippeli on pippeli ja pimppa on pimppa. Tilanne muuttu iän myötä ja poikaperheestä kokemuksella voin sanoa, että menee todellakin ohi siinä viiden vuoden hujakoilla. Silloin tulee jo luonnolliseti lapselle tietoisuuteen, että ei ole soveliasta venytellä pippeliä julkisesti.
Tärkeää tietoa. ;DAlkuperäinen kirjoittaja Kotipsykologi:Täh :|, siis miten pimppa on isompien tyttöjen ja pimppi pikkuisten. Ei ainakaan meillä! En oo kuullutkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Miksi 'lapsellisempi' pimppi nimitys ei kelpaa, vaan täytyy käyttää isompien nimitystä? Ei pahalla ihmetyttää vaan. =)Alkuperäinen kirjoittaja Kotipsykologi:Rakkaalla lapsella monta nimeä, meillä se on a:lla .Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Tyttölapsilla ei oo pimppA vaan pimppI.Alkuperäinen kirjoittaja Kotipsykologi:Lapsihan räplää ilman mitään seksuaalisuutta sitä pippeliään. Itse en juuri vielä kolmivuotiaan räpellykseen jaksa puuttua. Voi sanoa, ettei vieraiden läsnäollessa. Saunassakin meillä venytellään ja vanutellaan, mutta hyvä kun vanuttelee niin ei tarvitse sitten myöhemmin operoida liian tiukkaa esinahkaa. Isommat pojat kans räpelsi mm. telkkaria katsoessa ja se oli vain samanlainen tapa kuin esim. nypeltää kynsinauhoja tms. Meni ohi itsekseen. Ei kannata kyllä suurta elämää nostaa ja tehdä siitä salamyhkäistä touhua. Pippeli on pippeli ja pimppa on pimppa. Tilanne muuttu iän myötä ja poikaperheestä kokemuksella voin sanoa, että menee todellakin ohi siinä viiden vuoden hujakoilla. Silloin tulee jo luonnolliseti lapselle tietoisuuteen, että ei ole soveliasta venytellä pippeliä julkisesti.
Oon nyt viisaampi . Meillä kyllä pienin mies sanoo jo, että muniin sattuu . Lieneekö isommilta kuullut.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras :Tärkeää tietoa. ;DAlkuperäinen kirjoittaja Kotipsykologi:Täh :|, siis miten pimppa on isompien tyttöjen ja pimppi pikkuisten. Ei ainakaan meillä! En oo kuullutkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Miksi 'lapsellisempi' pimppi nimitys ei kelpaa, vaan täytyy käyttää isompien nimitystä? Ei pahalla ihmetyttää vaan. =)Alkuperäinen kirjoittaja Kotipsykologi:Rakkaalla lapsella monta nimeä, meillä se on a:lla .Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Tyttölapsilla ei oo pimppA vaan pimppI.Alkuperäinen kirjoittaja Kotipsykologi:Lapsihan räplää ilman mitään seksuaalisuutta sitä pippeliään. Itse en juuri vielä kolmivuotiaan räpellykseen jaksa puuttua. Voi sanoa, ettei vieraiden läsnäollessa. Saunassakin meillä venytellään ja vanutellaan, mutta hyvä kun vanuttelee niin ei tarvitse sitten myöhemmin operoida liian tiukkaa esinahkaa. Isommat pojat kans räpelsi mm. telkkaria katsoessa ja se oli vain samanlainen tapa kuin esim. nypeltää kynsinauhoja tms. Meni ohi itsekseen. Ei kannata kyllä suurta elämää nostaa ja tehdä siitä salamyhkäistä touhua. Pippeli on pippeli ja pimppa on pimppa. Tilanne muuttu iän myötä ja poikaperheestä kokemuksella voin sanoa, että menee todellakin ohi siinä viiden vuoden hujakoilla. Silloin tulee jo luonnolliseti lapselle tietoisuuteen, että ei ole soveliasta venytellä pippeliä julkisesti.
Sukupuolielin jaottelu
Lapsella on pimppi
Nuorella on pimppa/pimpsa
Synnyttäneillä ja synnyttämättömillä naisilla on pillu
Viiden tai sitä usemman lapsen äidillä on vittu
Lapsella on pippeli
Nuorella on kikkeli/munat
Miehillä on mulkku/munat
Viiden tai sitä usemman lapsen isällä on kyrpä