Miten san ton tytön nukkumaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Timppa

Aktiivinen jäsen
17.11.2007
28 889
2
36
Meillä on pikkuinen nukkumisongelma : kun kaksoset ( 1v3kk) käy illalla siinä puoli kahdeksan maissa nukkumaan ja tyttö ( 4v ) puoli yhdeksän aikaan,niin tuplat nukkuis mieluusti tonne kymmeneen niinkuin tänään ,mutta vanhin kukkuu jo puoli yhdeksän maissa ylhäällä! Milläköhän konstein senkin sais nukkumaan myöhempään aamulla?Ei viitsisi kuitenkaan enää myöhempään valvottaa.

Mä luulen et lapsissa on sisäänrakennettu herätyskello..Siksipä välillä kutsunkin mun lapsia nahkavekkareiksi :xmas:
Mutta en kyllä tiedä, ei kai ole mitään niksejä pitempään nukkumiseen :|

Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Mä luulen et lapsissa on sisäänrakennettu herätyskello..Siksipä välillä kutsunkin mun lapsia nahkavekkareiksi :xmas:
Mutta en kyllä tiedä, ei kai ole mitään niksejä pitempään nukkumiseen :|

Meillä tuo nahkavekkari kyllä tarkoittaa jotain ihan muuta : yleensä se klo 6 mut rouva saa sen laitettua kahteentoista... :D

no kyllä tuohon aikaa voi jo herätäkin. meillä herää lapset AINA viimeidtään klo 7, vaikka olsiivat menenneet mihin aikaan tahansa nukkumaan. minusta on mukavampaa kun herätään ajoissa

Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
no kyllä tuohon aikaa voi jo herätäkin. meillä herää lapset AINA viimeidtään klo 7, vaikka olsiivat menenneet mihin aikaan tahansa nukkumaan. minusta on mukavampaa kun herätään ajoissa

No vuorotyöläinen arvostaa tuota nukkumista ihan milloin vain.

Mun mielestä on ihanaa kun poika nukkuu useimmiten 9 asti :) ja sitten saatetaan pötkötellö sängyssä melkein kymmeneen :)

Voi että miten herkullinen tilanne teillä. Saatte nukkua puol ysiin asti!!! Omalla kohdalla ei toivoakaan, ensimmäinen herää seiskalta, kuopus kasilta ja keskimmäinen ysiltä. Siis jos saavat itsekseen herätä...

Poika nukkui tänään puol 11. Pieni saa nukkua just niin kauan kun nukuttaa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja KK:
Voi että miten herkullinen tilanne teillä. Saatte nukkua puol ysiin asti!!! Omalla kohdalla ei toivoakaan, ensimmäinen herää seiskalta, kuopus kasilta ja keskimmäinen ysiltä. Siis jos saavat itsekseen herätä...

mä en jaksais itekään noi kauan nukkua

Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:

Poika nukkui tänään puol 11. Pieni saa nukkua just niin kauan kun nukuttaa. :)

Me herättiin tytön kans tänään 12 :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja KK:

No kyllä sitä saa vielä vähän nukkua vielä vanhimman heräämisen jälkeen : ollaan järjestetty tytölle tekemistä että kestäis hiljaa ja muut sais nukkua.

Tuo meille B) Meillä osataan nukkua.

Pienempi (7kk) nukkuu iltakasista aamu puoli kymmeneen. Aamuyöllä juo huikkaset maitoa. Ja kolme vee menee nukkumaan muutaman tunnin myöhemmin, mutta nukkuu yhtä pitkään. Joskus menee yhteentoistakin ennen kuin noustaan sängystä, ja juu myös äitillä :whistle:

Yhteistyössä