miten saisin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mää vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mää vaan

Jäsen
24.09.2004
211
0
16
miten saisin miehen innostumaan kokeilemaan kaikkee uutta? esim. piiskaus, sitominen... tais itte vaan jotain normaalimpaaa uutta. vaikka anaali tai posliiniks ajo. haluisin myös kokeilla kaikkia leluja mutta puhu nyt sitte sellaselle jörölle jotain et haluisin kokeilla... se kun ei haluu kuulla puhuttavankaan mistään nänninipistimistä, dildoista tai sauvoista tai anaalitapeista tai yleisesti ottaen mistään leluista...
ANTAKAA NYT HYVÄT IHMISET JOKU VINKKI ETTÄ MILLÄ OOTTE SAANUT PUOLISONNE INNOSTUMAAN!!!

Mun ex-mieheni ei myöskään halunnut mitään anaalileikkejä tai
erikoisempia kokeilla.Nuoleminenkin oli hänelle liikaa,ei siis pitänyt
naisen mehuista,pelkäsi omiakin mehujaan- ja oli aina hvtin kiire
pesulle laukeamisen jälkeen.Ei ollut siis mulle tarkoitettu tuo mies..
seksi ei luistanut,eikä "hän " halunnut opetella mitään uutta,edes kokeilla.
:-((

Erottiin muutama vuosi sitten.
Ja nyt mulla onkin sitten ollut jänniä hetkiä.. ja aivan nymfomainen
olo ..liiankin usein..

Tsemppiä aloittajalle,
jos vaikka pikku hiljaa yrittäisit houkutella , vietellä noihin leikkeihin?!

Eipä sitä ketään voi pakottaa kokeilemaan uutta,jotkut vaan tykkää tutusta ja turvallisesta. Voithan tietysti ensin koettaa ehdottaa uusia ja erikoisempia asentoja,jos suostuu niin siitä siirtyen vaikka voiteisiin ja siitä leluihin jne.Hiljaa hyvä tulee!Itselläni onneksi kokeilunhaluinen mies,keksitään vuorotellen jotain kivaa uutta aina :p

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.07.2006 klo 13:59 mää vaan kirjoitti:
miten saisin miehen innostumaan kokeilemaan kaikkee uutta? esim. piiskaus, sitominen... tais itte vaan jotain normaalimpaaa uutta. vaikka anaali tai posliiniks ajo. haluisin myös kokeilla kaikkia leluja mutta puhu nyt sitte sellaselle jörölle jotain et haluisin kokeilla... se kun ei haluu kuulla puhuttavankaan mistään nänninipistimistä, dildoista tai sauvoista tai anaalitapeista tai yleisesti ottaen mistään leluista...
ANTAKAA NYT HYVÄT IHMISET JOKU VINKKI ETTÄ MILLÄ OOTTE SAANUT PUOLISONNE INNOSTUMAAN!!!

no ei kai nyt miehen lupaa tarvita jos vetäset posliniksi anna mennä moinen nynerö joutaisi pois tosi miesten tieltä

oon siis toi alottaja...
mä oon ollu posliini jo pitemmän aikaa mut olis kiva jos mieskin olis joskus innostunut jostain. oon useesti ehdottanut sille kun oon sheivannut itteeni että vedetäänkö siltä kans pois tai ainaski vähemmäks. mut se ei vaan innostu siitä. samoten kun oon yrittänyt saada sitä naimaan mua anaaliin laittamalla *sen* siihen just pepuns suulle ja työntämällä itteeni varovasti sitä vasten. luulis et se olis kiihottavaa välillä koittaa tiukempaakin liukastettua reikää mut kun ei niin ei...

Yhteistyössä