[QUOTE="heh";25094055]Ensinnäkään, kenenkään ei ole pakko saunoa, jos ei halua. Itse en monestikaan halua saunoa ihan siitä syystä, että monesti saunan jälkeen on illallinen tms. ja mulle menee tukan kuivaamiseen ainakin tunti...tämän olen sanonut syyksi, jos joku on kysynyt, miksi en sauno. Tai sitten olen käynyt vain suihkussa ilman tukan pesua.
Tai jos tykkäät saunoa, niin rohkaiset vain ittesi ja menet sellaisena kuin olet. Voithan ajatella, että et sentään joudu miesten kanssa saunomaan...

Kyllä yleensä aikuiset ihmiset on nähneet vaikka minkänäköisiä kroppia, joten tuskin kukaan sinua erityisesti katselee, jos sitä pelkäät. Itsellänikin sellulliitti höllyy reisissä, mutta jos se on jollekin ongelma, niin sehän ei minua haittaa...

[/QUOTE]
Juu et oo pakko, mut ärsyttää aina selitellä. Ja sama juttu, en tykkää kuivatella hiuksia ja olla "saunanpunakka"

sen jälkeen. Toisaalta tuntuu välillä, että todellakin ylitän itteni ja menen... kun tosiaan vaihtoehtona on se että olen miesten kanssa. En usko että kukaan siel toisten selluliittejä kattelis, tai ei ainakaan haittaa vaikka kattelis mutta joku siinä vaan niin suuresti ahdistaa.