Miten saisin ylitettyä itteni niin, että uskaltaisin mennä pikkujouluissa naisten kanssa saunaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "auts"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"auts"

Vieras
niin ja olen siis nainen itsekkin, mutta en ole koskaan tykännyt saunoa muiden kanssa. Siinä on joku sellainen häveliäisyysjuttu tms... en oikein itsekkään tiedä mutta ahdistaa ajatuskin että pitäis mennä yhteissaunaan. Todennäköisesti kaikki muut saunovat, enkä ole kovin innokas olemaan yksin miesten kanssa sitä aikaa. :( oon koittanu tsempata itteeni menemään... mutta kun vaan ahdistaa. :( Ja sitten se myös kun muut kysyy että miksi et tule saunaa... ärsyttää vastata etten vain halua.

Jos et tosissaan halua saunoa, niin menet sitten vaikka sinne naisten pukuhuoneeseen maskotiksi, tarjoilet siideriä tai olutta saunojille :) Itse en mene aina saunaan iho-ongelmien vuoksi, mutta en myöskään jaksa äijäköörin juttuja.

Mä jättäisin moiset pippalot kokonaan väliin, ei vois vähempää kiinnostaa hyppiä nakuna työkavereiden(?) tai itse asiassa muidenkaan kavereiden kanssa.
Saunaillat on perseestä.

Ensinnäkään, kenenkään ei ole pakko saunoa, jos ei halua. Itse en monestikaan halua saunoa ihan siitä syystä, että monesti saunan jälkeen on illallinen tms. ja mulle menee tukan kuivaamiseen ainakin tunti...tämän olen sanonut syyksi, jos joku on kysynyt, miksi en sauno. Tai sitten olen käynyt vain suihkussa ilman tukan pesua.

Tai jos tykkäät saunoa, niin rohkaiset vain ittesi ja menet sellaisena kuin olet. Voithan ajatella, että et sentään joudu miesten kanssa saunomaan... ;) Kyllä yleensä aikuiset ihmiset on nähneet vaikka minkänäköisiä kroppia, joten tuskin kukaan sinua erityisesti katselee, jos sitä pelkäät. Itsellänikin sellulliitti höllyy reisissä, mutta jos se on jollekin ongelma, niin sehän ei minua haittaa... :)

Mä jättäisin moiset pippalot kokonaan väliin, ei vois vähempää kiinnostaa hyppiä nakuna työkavereiden(?) tai itse asiassa muidenkaan kavereiden kanssa.
Saunaillat on perseestä.

Eivät ole työkavereita.. mut en mäkään tykkää saunoa edes kavereiden tai edes siskojenikaan kanssa. Siskot ja lähimmät onneks tietää etten tykkää ja heille ei tarvii enää selitellä. Sen saunomisasia takia tekis mieli jättää koko ilta väliin, mutta kun muuten niin kovasti odotan sitä. Jos menis lopuksi vaan oman miehen kanssa siel saunaan ;)

[QUOTE="heh";25094055]Ensinnäkään, kenenkään ei ole pakko saunoa, jos ei halua. Itse en monestikaan halua saunoa ihan siitä syystä, että monesti saunan jälkeen on illallinen tms. ja mulle menee tukan kuivaamiseen ainakin tunti...tämän olen sanonut syyksi, jos joku on kysynyt, miksi en sauno. Tai sitten olen käynyt vain suihkussa ilman tukan pesua.

Tai jos tykkäät saunoa, niin rohkaiset vain ittesi ja menet sellaisena kuin olet. Voithan ajatella, että et sentään joudu miesten kanssa saunomaan... ;) Kyllä yleensä aikuiset ihmiset on nähneet vaikka minkänäköisiä kroppia, joten tuskin kukaan sinua erityisesti katselee, jos sitä pelkäät. Itsellänikin sellulliitti höllyy reisissä, mutta jos se on jollekin ongelma, niin sehän ei minua haittaa... :)[/QUOTE]

Juu et oo pakko, mut ärsyttää aina selitellä. Ja sama juttu, en tykkää kuivatella hiuksia ja olla "saunanpunakka" :D sen jälkeen. Toisaalta tuntuu välillä, että todellakin ylitän itteni ja menen... kun tosiaan vaihtoehtona on se että olen miesten kanssa. En usko että kukaan siel toisten selluliittejä kattelis, tai ei ainakaan haittaa vaikka kattelis mutta joku siinä vaan niin suuresti ahdistaa.

Tulet paikalle viimeisen päälle tälläytyneenä ja myöhässä ja sanot, että et jaksa meikata ja laittaa hiuksia uudelleen. Saunaillat on niin miesten keksintöä. Kuka nainen oikeasti haluaa ensin meikata arkimeikin kotona ennen saunaa, sitten naama punaisena ja hiukset märkinä ehostaa bilemeikin ja -hiukset, jotta voi lähteä jatkoille? Älytöntä tämä saunominen pikkujouluissa.

[QUOTE="vieras";25094490]Tulet paikalle viimeisen päälle tälläytyneenä ja myöhässä ja sanot, että et jaksa meikata ja laittaa hiuksia uudelleen. Saunaillat on niin miesten keksintöä. Kuka nainen oikeasti haluaa ensin meikata arkimeikin kotona ennen saunaa, sitten naama punaisena ja hiukset märkinä ehostaa bilemeikin ja -hiukset, jotta voi lähteä jatkoille? Älytöntä tämä saunominen pikkujouluissa.[/QUOTE]

No ei sieltä minnekkään jatkoille lähetä... siellä samassa paikassa vietettän loppuilta.

Jos on tosiaan kyse häveliäisyydestä tai siitä että häpeilet kroppaasi, käy pari kertaa uimahallissa niin saat vähän harjoitusta! Ihan tosi, olen itse tehnyt näin :) Aiemmin nolostelin kauheasti mutta sitten kun rupesin käymään uimassa niin huomasin ettei se olekaan mikään iso juttu. Kaikennäköisiä naisia sielläkin näkee.

[QUOTE="vieras";25094490]Tulet paikalle viimeisen päälle tälläytyneenä ja myöhässä ja sanot, että et jaksa meikata ja laittaa hiuksia uudelleen. Saunaillat on niin miesten keksintöä. Kuka nainen oikeasti haluaa ensin meikata arkimeikin kotona ennen saunaa, sitten naama punaisena ja hiukset märkinä ehostaa bilemeikin ja -hiukset, jotta voi lähteä jatkoille? Älytöntä tämä saunominen pikkujouluissa.[/QUOTE]

Samaa mieltä ! Meilläkin ensi viikolla ohjelmassa pikkujoulut ja kuinkas ollakaan saunomista. Voi perse. Mutta minkäs teet kun työkavereina on 85 prosenttisesti miehiä niin AINA saunotaan. Oli sitten kesäjuhlat / pikkujoulut / illanvietto tai mikä tahansa firman juttu.

Itse en mene saunaan. Saunan jälkeen alkaa illanvietto ruokailuineen johon kuitenkin pitää pukeutua bilevaatteisiin. Missään verkkareissa ei syömään voi mennä. Onneksi meillä suurin osa naisista kieltäytyy myös saunomisesta. Kesäjuhlissa ihan ok mutta ei kyllä pikkujouluissa.

Yhteistyössä