Miten saisin mieheni leikkaamaan alapäänsä paljaaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paras ilman karvoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Paras ilman karvoja

Vieras
Haluaisin, että ukkoni leikkaisi alapäästään kaikki karvat paljaaksi - ajatuskin paljaasta alapäästä ilman karvoja saa mielikuvituksen virtaamaan?

Olen varovasti aiheesta hänelle vihjaillut, mutta hän tuhahti karvojen poiston olevan akkojen ja homojen hommaa.

Olisiko hyviä vinkkejä, miten saisin hänen päänsä käännettyä ja miten homma parhaiten hoituu ilman, että jää samalla viimeiseksi kerraksi (kutina etc)

Eroaako miehen alapään ajelu kuinka paljon vastaavasta suorituksesta naisella, josta kokemusta löytyy lähes 10 vuoden ajalta?

Haluaisin, että ukkoni leikkaisi alapäästään kaikki karvat paljaaksi - ajatuskin paljaasta alapäästä ilman karvoja saa mielikuvituksen virtaamaan?

Olen varovasti aiheesta hänelle vihjaillut, mutta hän tuhahti karvojen poiston olevan akkojen ja homojen hommaa.

Olisiko hyviä vinkkejä, miten saisin hänen päänsä käännettyä ja miten homma parhaiten hoituu ilman, että jää samalla viimeiseksi kerraksi (kutina etc)

Eroaako miehen alapään ajelu kuinka paljon vastaavasta suorituksesta naisella, josta kokemusta löytyy lähes 10 vuoden ajalta?

Eroaa hyvin paljon.

Uskon tosiaan, että ainoa mahdollisuus on, että ajelen karvat itse pois mieheltä vähän heruttelemalla sen edessä.
Lähinnä mietityttää, että miten noi pallit etc. saa ajeltua niin, ettei homma pääty kutinaan / viiltoihin jne.

Tyhmä kysymys: voiko noi karvat ajella, jos miehellä seisoo

Nyt kaivattaisiin kokemusta

Yhteistyössä