Miten saisin miehen haluaamaan taas minua? (miehet vastatkaa) Saa naisetkin vastaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mä en enää kestä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miehesi ratkaisee kohdan 1, se riittää. Mikäli tunteet ovat kohdallaan, ei massalla tai edes ulkonäöllä ole mitään merkitystä seksuaaliseen kiihottumiseen. Mikäli alkaa olla ikää 40+ tienoilla, testosteronitasojen mittaus ei tekisi pahaa. Kontraproduktiiviesti stressi tuppaa laskemaan gonadotropiineita ja sitä kautta luteinisoivaa hormonia, sekä follikkeleita stimuloivaa hormonia, jolloin myös testosteronin ja sitä kuljettavan proteiinin (SHBG) määrä voivat alentua.

Eli hoitakaa ensin stressiä, sitten vasta mietitte muuta.

Miehen ikä täsmää kyllä tuohonkin. Stressi johtuu miehen omistä koulujutuista. En oikein tiedä, miten minä siihe voisin vaikuttaa.

Haluatko ongelman ratkeavan vai keksiä vain tekosyitä?

Siinä sinulla on selvä lista. Ei tarvitse kummoinenkaan järjen jättiläinen olla ymmärtääkseen, miten näihin asioihin saa helpotusta.

Haluan ongelman ratkeavan. Juuri sen on pääasia, jonka haluan.

Miksi mies sitten ei osannut kysytäessä vastata kysymykseeni, että mitä mun/meidän pitää tehdä, jotta meillä olisi taas seksiä? Mies vastasi tähän: En osaa vielä vastata. Minustakin tämä on epäloogista.

[QUOTE="jou";30786975]Uskoisin, että aktiivisuuden lisääminen ihan kaikessa suhteessa auttaa. Kun tekee enemmä niin jaksaa enemmän. Sohvaala elokuvien katselu ja tietokoneella pelaaminen passivoi valtavasti- tiedän kokemuksesta. Painon pudostus on myös tärkeä askel. Sekään ei vie kuukausia. Kaksi korkeintaan, minkä aikana voi pudottaa 10+ kiloa helposti kun konstit ovat oikeat. Lisäksi lopettaisin painostuksen seksiin. Jos mies ajattelee, että jokaisen läheisyydenhetken on tarkoitus päättyä seksiin se varmasti ahdistaa. Ala siis pihtaamaan, älä siis edes millään tavalla viittaa seksiin. Niin lapsellista kuin se onkin, niin miehiä kiinnostaa aina se mitä ei saa.[/QUOTE]

Oon ollutkin välillä viittaamatta seksiin jopa kuukaudenkin. Tämä kyllä tekee pirun tiukkaa, koska halut löytyy. Leffaa ollaan katsottu ilman vihjailuja kyllä. Vihjaamiset on yleensä seuraavanlaisia: 'voisko meillä olla seksiäkin joskus' 'pitäsi meillä olla kumminkin joskus sitä seksiikin' 'en jaksa olla näin kauan ilman, kun on halut'.

Kiloja on tiputettavana muutama kymmenen kiloa, eli vie aikaa yli 2kk.

Aktiivisuutta pitää kyllä lisätä jotenkin.

Haluan ongelman ratkeavan. Juuri sen on pääasia, jonka haluan.

Miksi mies sitten ei osannut kysytäessä vastata kysymykseeni, että mitä mun/meidän pitää tehdä, jotta meillä olisi taas seksiä? Mies vastasi tähän: En osaa vielä vastata. Minustakin tämä on epäloogista.

Haluaako mies ongelman ratkeavan?

Jos haluaa, niin sitten vain mieskin laiduttamaan ja lääkärille mittauttamaan testosteronitasot.

Ei oo vielä kertaakaan tullut mulle vastaan, ettenkö ois saanut, jos olen kesken sen iltakäpertymisen ja leffan alkanut ottaa mieheltä suihin. Kannattaa kokeilla.

Sinulla ei varmaan olekaan kovin haluton mies. Minulla on ja tuo ei ole tepsinyt. Siitä huolimatta, että olen hyvä suuseksissä, pidän itsestäni huolta, kroppa timmissä kunnossa ja kelpaisin hyvin muille miehille.

Se ei tosiaan ratkaise asiaa jos vain sinä laihdutat, silloinhan miehen inho kasvaa itseään kohtaa vain entisestään. Tulee suurempi kontrasti. jos tiputettavaa on paljon, ja haluaa tuloksia nopeasti, voin ehdottomasti suositella ketoosia, mielellään tosin ammattilaisen Valvomana ja jos ei ole diabetesta. Turvallinen ja äärimmäisen tehokas.

Oon ollutkin välillä viittaamatta seksiin jopa kuukaudenkin. Tämä kyllä tekee pirun tiukkaa, koska halut löytyy. Leffaa ollaan katsottu ilman vihjailuja kyllä. Vihjaamiset on yleensä seuraavanlaisia: 'voisko meillä olla seksiäkin joskus' 'pitäsi meillä olla kumminkin joskus sitä seksiikin' 'en jaksa olla näin kauan ilman, kun on halut'.

Kiloja on tiputettavana muutama kymmenen kiloa, eli vie aikaa yli ktiivisuutta pitää kyllä lisätä jotenkin.

Voi jestas, katoaisi multakin halut jos tolleen alettaisiin painostamaan kun olen väsynyt! Lopeta siis ainakin tuollainen itsekäs vaatiminen ja panosta itsesi parhaiden puolien korostamiseen. Meikkaa kotonakin, pukeudu nätisti, laita hyvää hajuvettä ja kokkaa miehelle hyvä ateria viineineen. Jospa miehenkin halut siitä heräilisivät pikkuhiljaa.

Joo pitää saada mieskin laihduttamaan. Eniten tympivää olisi se, että minä olisin saanut laihdutettua hoikkaan kuntoon ja mies pihtaisi edelleen omien ylikilojensa takia.

Yhteistyössä