Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miehesi ratkaisee kohdan 1, se riittää. Mikäli tunteet ovat kohdallaan, ei massalla tai edes ulkonäöllä ole mitään merkitystä seksuaaliseen kiihottumiseen. Mikäli alkaa olla ikää 40+ tienoilla, testosteronitasojen mittaus ei tekisi pahaa. Kontraproduktiiviesti stressi tuppaa laskemaan gonadotropiineita ja sitä kautta luteinisoivaa hormonia, sekä follikkeleita stimuloivaa hormonia, jolloin myös testosteronin ja sitä kuljettavan proteiinin (SHBG) määrä voivat alentua.
Eli hoitakaa ensin stressiä, sitten vasta mietitte muuta.
Ei oo vielä kertaakaan tullut mulle vastaan, ettenkö ois saanut, jos olen kesken sen iltakäpertymisen ja leffan alkanut ottaa mieheltä suihin. Kannattaa kokeilla.
Haluatko ongelman ratkeavan vai keksiä vain tekosyitä?
Siinä sinulla on selvä lista. Ei tarvitse kummoinenkaan järjen jättiläinen olla ymmärtääkseen, miten näihin asioihin saa helpotusta.
Miksi vain ap:n pitäisi laihduttaa? Miksi vain ap:n pitäisi tehdä jotakin tämän asian parantamiseksi? :O
Haluan ongelman ratkeavan. Juuri sen on pääasia, jonka haluan.
Miksi mies sitten ei osannut kysytäessä vastata kysymykseeni, että mitä mun/meidän pitää tehdä, jotta meillä olisi taas seksiä? Mies vastasi tähän: En osaa vielä vastata. Minustakin tämä on epäloogista.
Ei oo vielä kertaakaan tullut mulle vastaan, ettenkö ois saanut, jos olen kesken sen iltakäpertymisen ja leffan alkanut ottaa mieheltä suihin. Kannattaa kokeilla.
Oon ollutkin välillä viittaamatta seksiin jopa kuukaudenkin. Tämä kyllä tekee pirun tiukkaa, koska halut löytyy. Leffaa ollaan katsottu ilman vihjailuja kyllä. Vihjaamiset on yleensä seuraavanlaisia: 'voisko meillä olla seksiäkin joskus' 'pitäsi meillä olla kumminkin joskus sitä seksiikin' 'en jaksa olla näin kauan ilman, kun on halut'.
Kiloja on tiputettavana muutama kymmenen kiloa, eli vie aikaa yli ktiivisuutta pitää kyllä lisätä jotenkin.
Katsokaa joku seksifilmi siellä telkkua kytätessä.
Kömmit vaatteitta suihkunraikkaana miehen peiton alle pimeässä.
Onkait lihavienkin seksifilmejä...en tiiä. Aika tyly mies kun kutsuu vaimoaan v-päiseksi, multa katoaisi halut.