Miten saisin miehen haluaamaan taas minua? (miehet vastatkaa) Saa naisetkin vastaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mä en enää kestä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mä en enää kestä

Vieras
Meillä on mieheni kanssa ongelma. Hän ei halua minua, vaikka minä haluan häntä.

Sain miehen viimein listaamaan syyt seksittömyyteemme ja ne ovat tässä:

1. Koulu ja työstressi
2. Ajanpuute (pitää mennä nukkumaan)
3. Naisen vittupäisyys
4. Molempien lihavuus kuvottaa (kummankin bmi n. 30)

Miten saisin miehen haluamaan taas minua aluksi edes joskus? Meillä ei ole seksiä yhtään. Olen vittupää, koska meidän vauva väsyttää ja seksinpuute tekee kiukkuiseksi. Itse haluan miestäni kokoajan. Itse laihdutan kokoajan, mutta se vie aikaa kuukausia, koska iso bmi. Mielestäni seksiä pitäisi olla nytkin edes joskus, ettei pää vallan sekoa. Vittupäisyys kohta poistuisi jos saisi edes pati kertaa kuussa.

Miten saisin siis miehen halut takaisin? Miten meidän välillä olisi jälleen seksiä, vaikka aluksi edes joskus? Mies ei itse osaa kuulemma viela vastata tähän. Syyt kumminkin osasi listata. Miten niin ei osaa kertoa ratkaisua?

Auttakaa ihmiset.

Teettekö te mitään yhdessä? Mitä tapahtuu kun mies tulee töistä kotiin? Onko läheisyyttä muuten? Olisiko mahdollista saada lapsenvahtia edes hetkeksi, jos kävisitte vaikka syömässä ja leffassa ihan kahdestaan?

Omaan tapaasi toimia pystyt ainoastaan sinä vaikuttamaan. Jos vituttaa, niin lähde vaunulenkille tai siivoa hiki hatussa. Painokin putoaa.

Mitä tuohon ylipainoon tulee, niin isoista kiloista se tiputtaminen on helpompaa ja nopeampaa.

Teettekö te mitään yhdessä? Mitä tapahtuu kun mies tulee töistä kotiin? Onko läheisyyttä muuten? Olisiko mahdollista saada lapsenvahtia edes hetkeksi, jos kävisitte vaikka syömässä ja leffassa ihan kahdestaan?

Omaan tapaasi toimia pystyt ainoastaan sinä vaikuttamaan. Jos vituttaa, niin lähde vaunulenkille tai siivoa hiki hatussa. Painokin putoaa.

Mitä tuohon ylipainoon tulee, niin isoista kiloista se tiputtaminen on helpompaa ja nopeampaa.

Kun mies tulee kotiin yleensä valmistamme jonkin yhteisen ruuan ja syömme. Joskus myös katsomme yhdessä jonkun leffan. 99% ajasta, jonka voisimme olla yhdessä olemme kumpikin tietokoneillamme. Minä pääasiassa täällä kaksplussassa ja mies yleensä pelaa tietokonepelejä. Joskus mies tekee myös koulutehtäviä koneella. Vauva menee nukkumaan jo 18-19, joten yhteistä aikaa olisi hyvin nykyään. Joskus käymme autolla ajelulla ja kaupoissa yhdessä. Olemme melko sidottuja vauvaan ja vauva on sen verran pieni (alle vuoden), ettei voi mennä vielä oikein muillekaan hoitoon. Vaunulenkeillä käyn, kun mies ei ole kotosalla. Ehkä 16-18 voisin lähteä ylimääräiselle vaunulenkille, jos vituttaa. Tosin se olisi siten pois yhteisestä ajasta, jota kaipaan kovin paljon. Siivoamisesta sen verran vielä, että siivoan kyllä päivittäin ja lisäksi perusteellisen viikkoosiivouksen joka viikko. Ainoa läheisyys on miehen kainaloon käpertyneenä leffailu ja pussailu tyyliin aamulla, illalla, miehen tullessa töistä/koulusta kotiin. Moni riita liittyy seksittömyyteen, vauvan hoitoon, unettomuuteen, kotihommiin.

Olen kyllä miettinyt tuota, että omaa käytöstä voin muuttaa. Kun vain tietäisi miten?

Jos nuo seksittömyyden syyt on noi, niin tuskimpa nalkuttaminen loppuu kun seinään jos seksiä on kerran kuussa.
Hienoa että sinä kuitenkin edelleen miestäsi halat.

Ehdotan että hankit itsellesi apuvälineen ja alat harrastamaan aluksi seksiä yksin. Laitat miehen vaikka käymään silloin lapsen kanssa kävelyllä tai kaupassa. Läheisyyttä lisäämällä eiköhän se mieskin ala leppymään.

Jos nuo seksittömyyden syyt on noi, niin tuskimpa nalkuttaminen loppuu kun seinään jos seksiä on kerran kuussa.

Ehdotan että hankit itsellesi apuvälineen ja alat harrastamaan aluksi seksiä yksin. Laitat miehen vaikka käymään silloin lapsen kanssa kävelyllä tai kaupassa. Läheisyyttä lisäämällä eiköhän se mieskin ala leppymään.

Kun mies tulee kotiin yleensä valmistamme jonkin yhteisen ruuan ja syömme. Joskus myös katsomme yhdessä jonkun leffan. 99% ajasta, jonka voisimme olla yhdessä olemme kumpikin tietokoneillamme. Minä pääasiassa täällä kaksplussassa ja mies yleensä pelaa tietokonepelejä. Joskus mies tekee myös koulutehtäviä koneella. Vauva menee nukkumaan jo 18-19, joten yhteistä aikaa olisi hyvin nykyään. Joskus käymme autolla ajelulla ja kaupoissa yhdessä. Olemme melko sidottuja vauvaan ja vauva on sen verran pieni (alle vuoden), ettei voi mennä vielä oikein muillekaan hoitoon. Vaunulenkeillä käyn, kun mies ei ole kotosalla. Ehkä 16-18 voisin lähteä ylimääräiselle vaunulenkille, jos vituttaa. Tosin se olisi siten pois yhteisestä ajasta, jota kaipaan kovin paljon. Siivoamisesta sen verran vielä, että siivoan kyllä päivittäin ja lisäksi perusteellisen viikkoosiivouksen joka viikko. Ainoa läheisyys on miehen kainaloon käpertyneenä leffailu ja pussailu tyyliin aamulla, illalla, miehen tullessa töistä/koulusta kotiin. Moni riita liittyy seksittömyyteen, vauvan hoitoon, unettomuuteen, kotihommiin.

Olen kyllä miettinyt tuota, että omaa käytöstä voin muuttaa. Kun vain tietäisi miten?

No nyt ne tietokoneet pannaan. Paitsi miehen opiskelutehtävien osalta.

Ja kuka sanoo, ettei alle vuoden ikäinen voisi mennä muutamaksi tunniksi hoitoon jollekin tutulle? Tai hoitaja tulee teille.

[QUOTE="atte";30786861]Valitettavasti täytyy sanoa, että et mitenkään. Joku muu mies taasen voisi haluta sinua paljonkin.[/QUOTE]

Voisitko perustella, että miten niin en mitenkään? Koko perheenkö pitää kaatua tähän? Ennen lasta mies halusi minua 3-4 krt viikossa.

Jos seksiä olisi alustavasti vaikka kerran kuussa, mä voisin kyllä lopettaa nalkuttamisen ihan jo pelkällä tahdon voimalla, vaikka hammasta purren vitutuksen alkaessa. Ihan vaikka vituttaessa mennä vessaan ja irvistää niin kovaa kuin pystyn ja leppyä. Näin mies ei edes huomaa, että olen ollut vittuuntunut. Rankkaahan tuo tulee olemaan, mutta sen arvoista.

Harrastan kyllä itsetyydytystä jos panetus yltyy liian kovaksi. Yleensä suihkussa tai vessakäynnillä nopeasti salaa. Mies on silloin kotona ja vauva leikkii toisessa huoneessa ja mies vahtii vauvaa. Eikä mulla mene tohon aikaa kuin 2min.

Miten sä muuten huolehdit ulkonäöstäsi? Sekin on tärkeää vaikka saattaa tuossa tilanteessa tuntua toissijaiselta.

Vauva tuo mukanaan muutoksia joihin jonkun saattaa olla vaikea sopeutua. Joskus naisesta tulee "vain äiti".
Nyt pitäisi löytää sitä yhteistä aikaa, mielekästä tekemistä ja läheisyyttä (jota teillä näköjäön onkin).

No nyt ne tietokoneet pannaan. Paitsi miehen opiskelutehtävien osalta.

Ja kuka sanoo, ettei alle vuoden ikäinen voisi mennä muutamaksi tunniksi hoitoon jollekin tutulle? Tai hoitaja tulee teille.

Tietokoneiden käyttöä voisi kyllä rajoittaa ja tehdä jotain yhteistä se aika. Mutta mitä?i aina jaksa katsoa leffojakaan. Mitä se vauvan muualle vienti auttaisi ongelmaa? Ehtisimme kyllä harrastaa seksiä joka päivä klo 18-24 jos mies vain tahtoisi.

Tietokoneiden käyttöä voisi kyllä rajoittaa ja tehdä jotain yhteistä se aika. Mutta mitä?i aina jaksa katsoa leffojakaan. Mitä se vauvan muualle vienti auttaisi ongelmaa? Ehtisimme kyllä harrastaa seksiä joka päivä klo 18-24 jos mies vain tahtoisi.

Se vauvan hoitoon vieminen antaisi teille yhteistä aikaa kodin ulkopuolella. On se vähän eri asia löhöillä kotona, kuin käydä vaikka yhdessä siellä ravintolassa syömässä.
Se kotona möllöttely kun saattaa vaan laiskistaa.

Äläkä nyt koko ajan mieti sitä seksiä! Muutakin voitte yhdessä tehdä jotta se kipinä taas löytyisi!

Miten sä muuten huolehdit ulkonäöstäsi? Sekin on tärkeää vaikka saattaa tuossa tilanteessa tuntua toissijaiselta.

Vauva tuo mukanaan muutoksia joihin jonkun saattaa olla vaikea sopeutua. Joskus naisesta tulee "vain äiti".
Nyt pitäisi löytää sitä yhteistä aikaa, mielekästä tekemistä ja läheisyyttä (jota teillä näköjäön onkin).

Vaikka oon lihava mä kuntoilen paljon. Siis kuntoilen juuri siksi, että laihtuisin. Lisäksi lasken kaloreita ja koitan syödä terveellisesti. Käyn joka päivä suihkussa, puen puhtaat vaatteet ja meikkaan ulos lähtiessämme.

Oon myös miettinyt, että näkeeköhän mies minut 'vain äitinä', vaikka ei sitä olekaan myöntänyt.

Niin ja se aika mikä vapautuisi niiltä tietokoneilta, niin lähteekä perheenä sinne vaunulenkille, vaikka uimahalliin/kylpylään, käykää vaikka kyläilemässä ja jutelkaa. Eikä pelikorttien läiskiminenkään ihan out ole :D

Miehesi ratkaisee kohdan 1, se riittää. Mikäli tunteet ovat kohdallaan, ei massalla tai edes ulkonäöllä ole mitään merkitystä seksuaaliseen kiihottumiseen. Mikäli alkaa olla ikää 40+ tienoilla, testosteronitasojen mittaus ei tekisi pahaa. Kontraproduktiiviesti stressi tuppaa laskemaan gonadotropiineita ja sitä kautta luteinisoivaa hormonia, sekä follikkeleita stimuloivaa hormonia, jolloin myös testosteronin ja sitä kuljettavan proteiinin (SHBG) määrä voivat alentua.

Eli hoitakaa ensin stressiä, sitten vasta mietitte muuta.

Uskoisin, että aktiivisuuden lisääminen ihan kaikessa suhteessa auttaa. Kun tekee enemmä niin jaksaa enemmän. Sohvaala elokuvien katselu ja tietokoneella pelaaminen passivoi valtavasti- tiedän kokemuksesta. Painon pudostus on myös tärkeä askel. Sekään ei vie kuukausia. Kaksi korkeintaan, minkä aikana voi pudottaa 10+ kiloa helposti kun konstit ovat oikeat. Lisäksi lopettaisin painostuksen seksiin. Jos mies ajattelee, että jokaisen läheisyydenhetken on tarkoitus päättyä seksiin se varmasti ahdistaa. Ala siis pihtaamaan, älä siis edes millään tavalla viittaa seksiin. Niin lapsellista kuin se onkin, niin miehiä kiinnostaa aina se mitä ei saa.

Miten saisin siis miehen halut takaisin? Miten meidän välillä olisi jälleen seksiä, vaikka aluksi edes joskus? Mies ei itse osaa kuulemma viela vastata tähän. Syyt kumminkin osasi listata. Miten niin ei osaa kertoa ratkaisua?

Auttakaa ihmiset.

Haluatko ongelman ratkeavan vai keksiä vain tekosyitä?

Siinä sinulla on selvä lista. Ei tarvitse kummoinenkaan järjen jättiläinen olla ymmärtääkseen, miten näihin asioihin saa helpotusta.

Niin ja se aika mikä vapautuisi niiltä tietokoneilta, niin lähteekä perheenä sinne vaunulenkille, vaikka uimahalliin/kylpylään, käykää vaikka kyläilemässä ja jutelkaa. Eikä pelikorttien läiskiminenkään ihan out ole :D

Vaunulenkit yhdessä useammin ois kiva. Muutama kerta ollaan käytykin yhdessäkin. Vauvan syntymän jälkeen 99,9% lenkeistä kumminkin vain minä ja vauva. Uimahalliin/kylpylään ei saisi mua ja miestä kumpaakaan kirveelläkään näillä kropilla. Sen verran pinnallisia ollaan kumpikin ulkonäön suhteen. Ens kesänä ollaan varmaan vauvan kanssa jossain rauhallisella rannalla, jossa ei ole muita ainakaan paljon. Asutaan sen verta korvessa, että lähimmät tutut asuu parin sadan kilsan päässä. Pelikortit kuuulostaa ihan kivalta.

Yhteistyössä