miten saisin hiusvärin pois altaasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Starbucks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Starbucks

Aktiivinen jäsen
09.08.2007
4 183
0
36
Mä tyhmä laitoin sen päällä hiusväriä ja altaaseen se jämähti oikein tiukasti kiinni. Onko kellään niksiä millä lähtis? Mä suren sitä valkoista wessan allasta :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:
Se keltasessa purkissa oleva cif creme on aika kovaa tavaraa. :) mulla ei nyt äkkiseltään tuu mitään mieleen, mihin se ei olis tehonnut.

kiitos kovasti, mulla taitaa ollakin sitä kaapissa! Meen heti kokeilee, jos mä pystyn viel pelastaa altaan.

Alkuperäinen kirjoittaja pippamama:
Mitä väriä sää oot oikein käyttäny, ku emmä oo koskaan saanu hiusväriä jäämään kiinni altaaseen.. aina lähteny pyyhkimällä pois jopa seuraavana päivänä...

sitä uutta 10min. kestoväriä :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:
Mitä väriä sää oot oikein käyttäny, ku emmä oo koskaan saanu hiusväriä jäämään kiinni altaaseen.. aina lähteny pyyhkimällä pois jopa seuraavana päivänä...

Okei.. hyvä tietää ettei sillä mee sotkemaan allasta ... Toivottavasti saat puhtaaksi.

Okei.. hyvä tietää ettei sillä mee sotkemaan allasta ... Toivottavasti saat puhtaaksi.

jes, sain sen puhtaaks. Jäi ihan pieni sävyero, kohdasta tuli valkoisempi. Löysin sellaisen taikasienen ja sen jälkeen kokeilin sillä cifillä.
Kannattaa olla varovainen sen 10min. värin kanssa! Tarttuu nopeemmin kiinni kuin tavallinen väri. :/

Alkuperäinen kirjoittaja samperin puusilmä:

Ilmeisesti kaupan väri..?

joo

Mulla taas ongelmana se että kun suihkussa pesin hiusvärin niin se jämähti muovilattiian se väri. (punainen sävyte) eikä lähde pois millään, haalennu on vähän...

Yhteistyössä