Miten sais vielä jostakin tsemppausta, että lähtis ne viimiset 5kg???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "möhkis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"möhkis"

Vieras
Eli vajaan puolen vuoden aikana kiloja on lähtenyt -15kg ja vielä pitäisi 5kg saada pois. paino olisi sitten 66kg. Oiskohan tuo sopiva määrä tämmöselle 165cm pituselle persjalalle, vai pitäiskö yrittää enempi pois. Itse kyllä olisin tyytyväinen tuohon 66kg, mutta miten hitossa mä saisin itteni tsempattua....auttaiskohan nutraus? ja jos nyt alan nutraamaan ja sen lopetettua, niin tuleeko ne kilot takasi?

Miten teillä muilla? mitllä te sen viimisen 5kg ootte saanu pois?

Mä en kanssa millään saa vikaa viittä kiloa pois...

Oikeastaan tavoitteena olis kymmenen, mutta viiden jälkeenkin olis jo ihan hyvä :)

Muoks. Tai no oikeastaan nyt on jo ihan hyvä, mutta ärsyttää kun paino on pari kiloa ylipainon puolella.. Mulla vaan on turhan hyvä olla laihduttaakseni :D

Viimeksi muokattu:
Minulla tipahti itsestään viimeiset kilot, kun lakkasin laskemasta kaloreita ja syömisiäni. Aloin elämään normaalisti ja yllätys oli kova, kun painoni olikin vielä pudonnut muutaman kilon ihan tavallisella arkielämällä:) Kai se elämäntapamuutos on purenut kokonaisvaltaisesti.

[QUOTE="vieras";22248227]Minulla tipahti itsestään viimeiset kilot, kun lakkasin laskemasta kaloreita ja syömisiäni. Aloin elämään normaalisti ja yllätys oli kova, kun painoni olikin vielä pudonnut muutaman kilon ihan tavallisella arkielämällä:) Kai se elämäntapamuutos on purenut kokonaisvaltaisesti.[/QUOTE]

Nyt jos tää ois facebook niin painaisin, että tykkää. :D Viimeiset 5kg ovat varmasti aina ne hankalimmat enkä usko että siihen oikein muu auttaa kun unohtaa laihdutus ja keskittyä terveellisiin elämäntapoihin. Liikuntaa ja ruokavalio kohdillaan (+ateriarytmi). Siinä sit tippuvat itsekseen jos tippuvat. :D Itse en ole vielä päässyt sinne viimeisen viiden kilon pudotukseen, mutta toivotan erittäin paljon tsemppiä teille kaikille jotka siellä olette jo!

Mä kokeilin viime viikon nutrilettiä ja sillä 5 päivän pakkasella olin siis maanantaista perjantaihin. Tänään vaaka näytti -4 kg :-) Tiedän että nesteitähän ne suurimmaks osaks varmaan on mut tosta sain nyt lisä tsemppiä pudottaa vielä lisää. Varmaan ens viikko protskupitoisella ja sit ehkä seuraavalla taas viiden päivän nutrilett. Ei ne mitää herkkuja oo mut ihan yllättävän helposti se 5 päivää meni :-)

Olen 160 cm ja tavoitepaino oli 65 kg. Nyt olen tuon saavuttanut ja jatkan edelleen. Lopetan sitten kun tuntuu hyvältä. Painonpudotusvauhti on hidastunut reilusti. Tosin laihdutusaika on ollut pitkä ja kilojakin on tippunut reilusti.

Yhteistyössä