miten sais hiukset pysymään puhtaina edes yhden päivän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rasvaletti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rasvaletti

Vieras
mulla on pitkät(puoleen selkään ulottuvat) suorat hiukset ja ongelmana on rasvoittuminen. hiukset pesen 3 kertaa viikossa,joskus vain 2 kertaa jos oon kotosalla

lauantaina pitäis mennä juhliin ja mietin miten estää hiusten rasvoittuminen? vaikka aamulla pesisin hiukset,niin ne on jo päivällä ihan rasvaisen näköiset muutenkin,saatikka sitten kun niihin laitan muotovaahtoa ja lakkaa. hiukset haluaisin kuitenkin pitää auki

olisko kellään mitään vinkkejä? mikä shampoo olis hyvä?

Sama juttu. Mulle on tehonnu se fructis shampoo rasvoittuville hiuksille. Sit joskus, kun on pitäny mennä jonnekkin, olen käyttänyt ihan hiustyveen kreppirautaa, joka on lojunu kasarivuosilta tuolla kaapin perillä. en siihen kohtaan, joka on näkyvillä, mutta piiloon. Sillä saan hiukset kohoamaan pois päänahasta ja se vähän hidastaa rasvoittumista.

Kokeile jotain "long freshness" tmv. tekstillæ varustettua putelia ja laita vain væhæn jætettævææ hoitoainetta, ei mitææn pois huuhdeltavaa. Ainakin Sun Silk merksitæ løytyy muistaakseni sininen puteli, jolla saa hiukset pysymææn væhæn raikkaampina ja ei niin rasvaisina pidempææn

Alkuperäinen kirjoittaja roinen rasvaletti:
Sama juttu. Mulle on tehonnu se fructis shampoo rasvoittuville hiuksille. Sit joskus, kun on pitäny mennä jonnekkin, olen käyttänyt ihan hiustyveen kreppirautaa, joka on lojunu kasarivuosilta tuolla kaapin perillä. en siihen kohtaan, joka on näkyvillä, mutta piiloon. Sillä saan hiukset kohoamaan pois päänahasta ja se vähän hidastaa rasvoittumista.

Joo, tææ toimii hyvin, samaten kuin volumaster -rauta!

Aika vasta sellasen jutun kuulin, että jos ei hiuksia pese pariin viikkoon ja kestää sen inhottavan rasvaletti vaiheen ilman pesuja, niin sitten pitäis hiusten sellaisiksi muuttua etteivät enää rasvoitukan niin helposti.

Juu ja kuulemma kantsii käyttää ihan poishuuhdeltavaa hoitoainetta. Hiuksiinjätettävä kuulemma latistaa.
Itsekin olen rasvaletti ja vähäksi aikaa avun toi Kerastasen Bain Divalent, on vaan tyyristä shamppoota.

Ehdotan että kysyt kampaajaltasi neuvoa, hän osaa varmasti kertoa mitkä ovat oikeat aineet. Ovatko hiukset värjätyt? Mulla ainakin tää blondaus estää rasvoittumista hyvin...
Mulla Paul Mitchelin ja Lanzan shampoita, olen ollut tyytyväinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Juu ja kuulemma kantsii käyttää ihan poishuuhdeltavaa hoitoainetta. Hiuksiinjätettävä kuulemma latistaa.
Itsekin olen rasvaletti ja vähäksi aikaa avun toi Kerastasen Bain Divalent, on vaan tyyristä shamppoota.

Joo, jætettævissækin on eroja :) Mut yleensæ vaahdot ja kevyet suihkeet jættææ ilmavammaksi, kuin useimmat huuhdeltavat versiot. Ainakin Goldwell suihkeet ja Wellan SP vaahdot on ollut mulle tosi hyviæ.

Aika vasta sellasen jutun kuulin, että jos ei hiuksia pese pariin viikkoon ja kestää sen inhottavan rasvaletti vaiheen ilman pesuja, niin sitten pitäis hiusten sellaisiksi muuttua etteivät enää rasvoitukan niin helposti.

Joo. Hiukset ovat sellaiset, että jos ei niitä alusta asti olis pessy aineiden kanssa niin ei ne sitten rasvottuisikaan. Itse miellän asian niin, että hiukset "jäävät koukkuun" shamppoosee ja siten kun tarpeeksi kauan on käyttämättä shappoota niin alkaa hiukset vähän kuin pesemään itseään.