Miten sais 5 kiloa pois?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivo

Vieras
Juu ja urheilemalla ei lähde. En tiiä mikä on. Mutta oon juossu 3 kk jo säännöllisesti ja aerobicannut kotona dvd:n tahtiin. Ei tipu paino ei vaikka syön ihan normaalisti ja samalla tavalla kuin ennen urheilua :(

Mua masentaa tämä. Edes kiinteytyminen ei pääse kunnolla näkyviin kun tuo läski löllöttää lihasten edessä.

Nälkäkuuriako kokeilen seuraavaksi? Se kai ei vain ole pysyvää..

lähtee kun ei stressaa eikä ajattele laihduttamista ja juokse puntarissa. Itse en muuttanut mitenkään elämäntyyliä, vain ehkä enenmpi on tullut kotona liikuttuu ja noin pois päin ja tietty en tyyliin joka ilta mässytä makeeta niin sain lähtemään nyt jo 9kg noin 4kk sisäl

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
lähtee kun ei stressaa eikä ajattele laihduttamista ja juokse puntarissa. Itse en muuttanut mitenkään elämäntyyliä, vain ehkä enenmpi on tullut kotona liikuttuu ja noin pois päin ja tietty en tyyliin joka ilta mässytä makeeta niin sain lähtemään nyt jo 9kg noin 4kk sisäl

Mä oon miettiny jo että onko mulla joku sairaus ku en laihdu.. :( Ja mä siis oon ihan normaalipainon sisällä, mutta haluaisin saada tuon 5kg pois että olisin entisissä mitoissani. Ällöttää tää plösöily ittee.

Mä toivon että laihdun viimeistään syksyllä kun lähen töihin eikä tarvi kotona olla vaan. Kotona niin helposti napsii jotain..

Kannattaa muistaa - lihas painaa kaksinkertaisesti läskiin verrattuna. Todennäköisesti olet kiinteytynyt. Jos painoa meinaa pudottaa ja painoindeksi sitä vaatii, niin sitten pitää syödä vähemmän kuin kuluttaa. Painonvartijat tai keventäjät tueksi.

Alkuperäinen kirjoittaja KirsikkaTomaatti39:
Kannattaa muistaa - lihas painaa kaksinkertaisesti läskiin verrattuna. Todennäköisesti olet kiinteytynyt. Jos painoa meinaa pudottaa ja painoindeksi sitä vaatii, niin sitten pitää syödä vähemmän kuin kuluttaa. Painonvartijat tai keventäjät tueksi.

No mutta jos mä oon syöny keskimärääräisesti 1400 kcal päivässä vaikka saisin syödä melkein 1800kcal päivässä niin en lihoisi enkä laihtuisi.. Joten mikä tässä nyt mättää? Kun mä syön vähemmän kuin kulutan ja liikun enemmän kuin ennen..

Yhteistyössä