Miten säilytätte hammasharjoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hömppö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja :x:
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Jokainen on omassa mukissa.

Missä ne mukit on? Ihan pöydälläkö vai kaapissa?

Lasten vehkeet on yläkerran vessassa pöytätasolla korissa,myös hammastahnat mahtuu siihen.Aikuisten on alakerrassa kaapissa.

:o Hyi kamala! Vehkeitä tasoilla ja kaapeissa.

|O

Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Omissa mukeissaan, lapsilla korissa, meillä kaapissa. Ällöttää semmoset että on samassa mukissa koko kööri :x Milläs sitten suut huuhdotaan?

Nykysuositushan on, ettei sitä suuta huuhtois hammaspesun jälkeen. En itekään sitä tienny mutta ihan viime viikolla meille hammashoitaja piti luentoa koulussa asiasta.....

Omissa mukeissaan, lapsilla korissa, meillä kaapissa. Ällöttää semmoset että on samassa mukissa koko kööri :x Milläs sitten suut huuhdotaan?

Nykysuositushan on, ettei sitä suuta huuhtois hammaspesun jälkeen. En itekään sitä tienny mutta ihan viime viikolla meille hammashoitaja piti luentoa koulussa asiasta.....

Aijaa? :o No mä en kyllä tuohon suositukseen usko, mutta kai noi asiatuntijat tietää.

Aijaa? :o No mä en kyllä tuohon suositukseen usko, mutta kai noi asiatuntijat tietää.

Itse olen kuullut sen niin, että saa huuhtoa, mutta "hellästi" ja kerran vaan. Eli ei mitään kuutta kertaa purskutella. Tahnaa kuuluu jäädä suuhun. Siten se tahnassa oleva fluori jää vaikuttamaan hampaisiin. Muutenhan se menee lavuaarista alas.

Yhteistyössä