Miten saatte punaisen hiusvärin kestämään?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieeras
Punainen väri on sellanen, itse kokeilin joskus että laitoin jokatoisen pesun yhteydessä tilkan sellaista kevytsävyä, vaahtsävyä mitä lie. Kesti kauniina pitkään.

vieras
Oma kampaajani neuvoi värishampoosta, että laittaa hiukkasen kostutettuihin hiuksiin(niin ettei shampoo valu) piettää 10-15 minuuttia päässä. Tehoaa paremmin kuin ohjeessa mainittu käsittely. Itsellä värjää kyllä tuolla käsittelyllä reippaasti ja tietenkin se pitää uusia 3 pvän päästä.

minä
Mullakin on ollut kampaamosta ostettua värjäävää hoitoainetta, joku color gloss tai vastaava.Se päähän vajaaksi puoleksi tunniksi ja huuhtelee pois, ni saa syvennettyä sitä vanhaa punaista väriä.Oli oikein kätevä aine.

........
oli aikoinaan hakanitin värjäävä hoitoaine. ja kyllä oli mahtava aine. sillä pysty tyveäkin värjämään. kannattaa ostaa jokin sävyttävä hoitoaine...niitä löytyy ainakin hairstorelta..

m
Alkuperäinen kirjoittaja m:
mulla on sellainen shokki väri schwarzkopf lta, se on ihan must, mutta nykyään mulla on vaan punainen leveä raita on off teipillä, ainakin väri pysyy ! <3
piti vielä lisätä että se siis laitetaan tukkaan ja pestään pois n, puolen tunnin kuluttua ja siinä on sellainenn suutinki

punaanen
itsellä ei pysy kampaamon punainen väri päässä vaan haalistuu jo muutamassa pesussa.sinne viemäriin valu väri ja rahat.kaupan väreillä olen saanut värin pysymään huomattavasti paremmin(kestoväri). joskus oli tästä puhetta kampaajalla ja sanoi että monilla noi kaupan punaiset värit pysyykin paremmin,syytä en nyt muista. niin ja hiukset on edelleen hyvässä kunnossa vaikka olen vuosia jo itse värjännyt :))

redred
hei auttakaa minua! haluaisin siis kirkkaan punaiset hiukset jotka kestää. mutta olen yrittänyt värjätä punaisella, mutta heti haalistuu ja tulee ihan sekaisen väriset hiukset.. no, olen siis miettinyt että jos kokeilisi sellaista, että kävisi värjäyttämässä kampaajalla ja käyttäisi sitten sävyshamppoota. onko tässä mielestänne järkeä? tai sitten jos kotona värjäisi niin mikä olisi hyvä merkki?

Wella lifetex shampoo punaisille hiuksille, joka pesukerralla joko Sebastian Laminatés-sarjan hoitsikka punaisille hiuksille tai Chi Organics-merkin red auburn hoitsikka. Kerta viikkoon noiden hoitoaineiden tilalla Revlonin Nutri Color Creme sävy "fire red". Pitäisi pysyä. Tai pysyy ainakin mulla.

Yhteistyössä