Miten saatte kaivettua jäätelöä sellaisesta paksusta purkkijäätelöstä tyyliin Ben&Jerrys?

• Viestiketjun aloittaja en oo vielä keksinyt kikkaa
  • Ensimmäinen viesti
en oo vielä keksinyt kikkaa
Kun se jäätelö on niin kovaa ettei siitä saa kuin pienen nokareen kerrallaan kuppiin, ja sitten ne sulaa sillä aikaa kun irrottelee lisää niitä pieniä nokareita. Ja aikaa kuluu ikuisuus ja purkissa oleva jäätelökin ehtii sulaa.

"Mrn"
Se jätski otetaan varttia ennen syömistä pöydälle pehmenemään...mut toisaalta jos se jäde on liian kova niin sun pakastin on liian kylmä. -18C on sopiva asteluku pakastimeen.

"aloittaja"
Mutta voiko sen jäätelön vielä pakastaa jos sitä pitää vartin huoneenlämmössä? Tosin oon mä kyllä pakastanut sen jälkeen kun oon kaivellut sitä sen vartin vähintään ja se on osittain sulannut, mutta huomaa ettei se oo seuraavalla kerralla niin hyvää. Pakastimessa näyttää olevan 17 astetta ylätasolla, alimmaisessa hyllyssä oon jäätelöitä pitänyt.

virvatuli
Minulla on aina tapana syödä lusikalla suoraan purkkijäätelöistä, syön sitten koko purkin tai vain osan kerrallaan. Ja hyvältä on maistunut seuraavallakin kerralla, vaikka on uudelleen pakastettu.

"Vieras"
Onkse tötsä pahvia vai muovia? Jos lämmittäis leipäveitsen hanan alla ja sitten vaan leikkais tylysi kiekon pahveineen päivineen. Kansi loppuosan päälle ja takas pakkaseen?

Yhteistyössä