Miten saataisiin kipinä takaisin parisuhteeseen?

Meillä on välit ollu jo pitkään miehen kans etäiset. Seksiäkään ei oo harrastettu moneen kuukauteen eikä muutenkaan kosketusta oo juuri ollu. Juuri keskusteltiin asiasta ja keskustelun päätteeks mies lähti hiihtämään. Yht´äkkiä nous sohvalta, meni vaihtamaan vaatteita ja lähti. Mitään ei lähtiessä sanonu. Millä me voitas lähentää välejä? Kellään ideoita?

.
"Kotitreffit"; illalla kun lapset on menneet nukkumaan, niin ykköset ylle, levy soimaan ja olkkariin tanssahtelemaan. Meillä toimi. Tosin vaatii sen, että molemmat viitsivät ne paremmat kuteet niskaansa kiskaista.

verrattuna meihin
ku miel ei oo ollu kipinöintiä säpinöistä puhumattakaan yli 4 vuoteen!! enkä kyl tiä mitä tehhä, oikeesti :( miehen mielest meil ei oo mitään ongelmaa..

m
Ei meilläkään ole aikoihin ainakaan mun puolelta mitään kipinää ollut. Seksiä harrastetaan sen verran että molemmat on tyytyväisiä. Mies on vähän sitä mieltä että pitäs enemmän hoitaa parisuhdetta, mulle riittää tämä ja olen tyytyväinen. Ollaan kuitenkin 15 v. oltu yhdessä, yksi lapsi ja toisesta on ollut puhetta. Jutellaan ja katsotaan iltaisin leffoja eikä hirveesti tapella. En muuta kaipaa enkä koe jääväni elämässä jostain paitsi. Mitään roihuavia rakkauden tunteita tms. en siis tunne mutta kukapa niitä enää näin pitkän yhteisolon jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Mitä jos vain teet aloitteen rouvaliini? Jonakin iltana, kun istutte sohvalla ja katsotte tv:tä, kokeile koskettaa.
Monesti ollu mielessä, mut mies vallottaa koko sohvan. Se menee siihen makaamaa ja aukasee telkkarin. Ei mua kiinnosta mennä siihen sit änkeemään. Joskus oon menny ja saanu jalat syliini. Tosi kiva....

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Ei meilläkään ole aikoihin ainakaan mun puolelta mitään kipinää ollut. Seksiä harrastetaan sen verran että molemmat on tyytyväisiä. Mies on vähän sitä mieltä että pitäs enemmän hoitaa parisuhdetta, mulle riittää tämä ja olen tyytyväinen. Ollaan kuitenkin 15 v. oltu yhdessä, yksi lapsi ja toisesta on ollut puhetta. Jutellaan ja katsotaan iltaisin leffoja eikä hirveesti tapella. En muuta kaipaa enkä koe jääväni elämässä jostain paitsi. Mitään roihuavia rakkauden tunteita tms. en siis tunne mutta kukapa niitä enää näin pitkän yhteisolon jälkeen.
Meilläkin kohta 12v takana ja 2 lasta. Avioliittovuosia 2,5. Roihuavia rakkauden tunteita en enää kaipaa, mut kuitenkin tunnetta siitä että olen hänelle rakas vaimo ja merkitsen toiselle jotain.

kukka
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Mitään roihuavia rakkauden tunteita tms. en siis tunne mutta kukapa niitä enää näin pitkän yhteisolon jälkeen.
Oishan se aina parempi että on niitä roihuaviakin tunteita! Kahdenkymmenenkin vuoden jälkeen niitä on mahdollista kokea.

Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:
Mitä jos vain teet aloitteen rouvaliini? Jonakin iltana, kun istutte sohvalla ja katsotte tv:tä, kokeile koskettaa.
Monesti ollu mielessä, mut mies vallottaa koko sohvan. Se menee siihen makaamaa ja aukasee telkkarin. Ei mua kiinnosta mennä siihen sit änkeemään. Joskus oon menny ja saanu jalat syliini. Tosi kiva....
No aloitat sitten vaikka jalkahieronnasta. Jostainhan se on aloitettava.

Alkuperäinen kirjoittaja villikisuli:
Kysyt viehkosti, että mahtuisinko tänä iltana viereeesi ;)

Alkuperäinen kirjoittaja villikisuli:
Kysyt viehkosti, että mahtuisinko tänä iltana viereeesi ;)
Joskus oon näin tehnykin ja sit saanu ne jalat syliini. Tai sit ukko on vaan vetäny jalat koukkuun ja istunu paikoillan, mä hänen jalkojen vieressä.

Joskus oon näin tehnykin ja sit saanu ne jalat syliini. Tai sit ukko on vaan vetäny jalat koukkuun ja istunu paikoillan, mä hänen jalkojen vieressä.
Sitten vaan ryhdyt paijailemaan, käsi sinne sisäreidelle jne. Kokeile. Molemmat olette sitä mieltä, että on ongelmia, niin täytyy vain tehdä jotakin, millä rikkoo ne syntyneet muurit.

Sone
Tai sitten yllätät miehes jollain ihan uudella jutulla makuukamarin puolella ja mielellään niin usein kun mahdollista! Miehet alkaa sit vasta puhumaan kun ne muut tarpeet on tyydytetty. Ja jollain uusilla jutskilla saat sen sohvaperunankin innostumaan.

Yhteistyössä