Jep, musta on hauska saada ihmisiä hermostumaan, taidan olla vähän sairasAlkuperäinen kirjoittaja Grace:Sä suoriuduit kyllä loistavasti !Ja oot ilmeisen hyvä keksimään hyviä provoaiheita :kieh:
Kalapuikot ok.Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:mites ois..
kalapuikot?
kenellä on paksuin tukka :saint: ?
saako kaupassa syödä ennen maksamista![]()
![]()
koiranpaskat ja kusi lasten leikkipaikalla?
kissat vapaana
eiköhän noita oo
erittäin hyviä aiheitaAlkuperäinen kirjoittaja Muikula:Homomiesten adoptio-oikeus?
Saako lasta tukistaa?
Saako pettää, jos kotona ei saa seksiä?
Itse kysyit, että millä saatais vähän äksöniä, ja mie ehdotin siulle aihetta. Jos ei kelpaa, niin ei sitten :/Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Mä äänestän tukkakeskustelua!!...nyyh, mullon ikävä niitä ketjuja.. :'(Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:mites ois..
kalapuikot?
kenellä on paksuin tukka :saint: ?
saako kaupassa syödä ennen maksamista![]()
![]()
koiranpaskat ja kusi lasten leikkipaikalla?
kissat vapaana
eiköhän noita oo
Toi miten sen asian esitit oli vähän kökköAlkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:Itse kysyit, että millä saatais vähän äksöniä, ja mie ehdotin siulle aihetta. Jos ei kelpaa, niin ei sitten :/Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Tää sais mammat liikkeelleAlkuperäinen kirjoittaja Takapiru:Ulkonäköön liittyvät yleistykset toimii aina.
Ylipainoiset ei välitä lapsistaan vaan syöttää niille samaa roskaa mitä itselleen.
Blondit on parempia sängyssä ja miehet himoitsee niitä enemmän kuin tummatukkaisia.
Lyhythiuksiset eivät kiihota miehiä samalla tavalla kuin pitkähiuksiset.
Jne.
Jep, niissä ketjuissa on sitä äksöniä!Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:Ulkonäköön liittyvät yleistykset toimii aina.
Ylipainoiset ei välitä lapsistaan vaan syöttää niille samaa roskaa mitä itselleen.
Blondit on parempia sängyssä ja miehet himoitsee niitä enemmän kuin tummatukkaisia.
Jne.
Kansannousu barrikadeilleAlkuperäinen kirjoittaja Grace:Tää sais mammat liikkeelleAlkuperäinen kirjoittaja Takapiru:Ulkonäköön liittyvät yleistykset toimii aina.
Jne.![]()
Kaupallinen yhteistyö: Storytel