Miten saan vauvan juomaan tuttipullosta?

Niin tässähän se kysymys jo tulikin sitten, kun ei vaan huoli pulloa niin ei. vauva 2kk ja haluaisin käydä edes shoppailemassa yksin ettei tarvis koko aikaa imettää. Miten ootte saaneet vauvan juomaan pullosta. ja imetystä en lopeta mut jos sais itselle joskus enemmän aikaa :whistle:
 
Meillä ei huoli pullosta, jos itse olen kotona eli kai se haistaa tissit =) Vaikka siis isukki antaa pullosta ja minä toisessa huoneessa. Mutta kun olen poissa, niin syö hyvin isukilta. Joskus jos ei ole oikeasti nälkäinen, niin ei kyllä syö. Mut eipä söis sillon tissiäkään. Eli kannattaa tarjota pulloa, kun viime syötöstä on kulunut vähintään teidän normaali syöttöväli. Totuteltiin myös tuttiin n. 1,5-2kk iässä eli syödäänkö teillä tuttia? Se auttoi meitä ainakin myös pullon syönnissä.
 
Miedän päivänsäde ei ole ikinä huolinut tuttipulloa, ekat kuukaudet elinkin aivan vauvan nälän mukaan. Meillä kokeiltiin useita erilaisia tuttipulloja ja tutteja mutta mikään ei kelvannut. Kokeilin tehdä yhteen tuttiosaan isomman reijän jotta maitoa tulisi helpommin. Ei maistunut pumpattu eikä korvikemaito. Kokeilin jopa yhden nettineuvon perusteella laittaa tuttiosan yöksi pussiin jossa on vaniljasokeria pari lusikallista. Vaniljan haju ja makea maku piti tarttua tuttiosaan ja maistua vauvalle paremmin. Paitsi meidän vauvalle :) Hörppyyttämällä sitten mies ruokki vauvaa jos mulla oli joku pakollinen meno. Siinä sai varata maitoa tuplamäärän kun puolet valui rinnuksille.
 

Yhteistyössä