Ä
äiti x 3
Vieras
Poika tekee seisoen pissat pyttyyn hyvin, mutta kakalle haluaa aina potalle..Ei vaan suostu, kaikkea on koitettu..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:no eikö 3 veellä pitäisi olla jo valmius käydä pytyllä? Olisi paljon siistimpää. Oppi potalle jo 1v 8 kk, joten on ollut aikaa harjoitella potalla oloa.
Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:Alkuperäinen kirjoittaja ap:no eikö 3 veellä pitäisi olla jo valmius käydä pytyllä? Olisi paljon siistimpää. Oppi potalle jo 1v 8 kk, joten on ollut aikaa harjoitella potalla oloa.
missä se on se suuri ohjekirja, missä nämä aikataulut ovat? onko kaikkien lasten pakko osata kaikki tiettynä aikana? oletko aina tiukka vai onko tänään vilijonkka-päivä?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:no eikö 3 veellä pitäisi olla jo valmius käydä pytyllä? Olisi paljon siistimpää. Oppi potalle jo 1v 8 kk, joten on ollut aikaa harjoitella potalla oloa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:Alkuperäinen kirjoittaja ap:no eikö 3 veellä pitäisi olla jo valmius käydä pytyllä? Olisi paljon siistimpää. Oppi potalle jo 1v 8 kk, joten on ollut aikaa harjoitella potalla oloa.
missä se on se suuri ohjekirja, missä nämä aikataulut ovat? onko kaikkien lasten pakko osata kaikki tiettynä aikana? oletko aina tiukka vai onko tänään vilijonkka-päivä?
no ei mulla muuta ohjetta, kuin että vanhemmat sisaruksensa on käynyt tuossa iässä
Alkuperäinen kirjoittaja lahjonta:Meillä oli vastaava tilanne vuosi sitten. Mun puolesta olisi saanut käydä edelleen potalla, mut päiväkodista sanottiin ennen kesälomaa, et loman jälkeen ei ole enää pottaa tarjolla 2 v 9 kk ikäkselle. Mulle jäi siis neljän viikon loma aikaa tehdä asialle jotain, koska poika pelkäsi hysteerisesti pyttyä ja hänet tuntien päiväkodissa olisi ollut loman jälkeen ongelma koko päivän väkisin pidättävän lapsen kanssa. Yritin vaikka mitä ja kehuin ja kannustin, mutta kun ei niin ei. Sitten käytiin kerran lomalla lelukaupassa ja poika näki siellä ison paloauton ja vielä kotonakin pohti sitä. Ehdotin vaihtokauppaa. Poika saa isoille pojille tarkoitetun lelun, jos suostuu heittämään potat pois. Tämä sopi hänelle. Siitä se sitten lähti sujumaan, kun lelu houkutti niin paljon, että suostui tekemään mitä vaan saadakseen sen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja lahjonta:Meillä oli vastaava tilanne vuosi sitten. Mun puolesta olisi saanut käydä edelleen potalla, mut päiväkodista sanottiin ennen kesälomaa, et loman jälkeen ei ole enää pottaa tarjolla 2 v 9 kk ikäkselle. Mulle jäi siis neljän viikon loma aikaa tehdä asialle jotain, koska poika pelkäsi hysteerisesti pyttyä ja hänet tuntien päiväkodissa olisi ollut loman jälkeen ongelma koko päivän väkisin pidättävän lapsen kanssa. Yritin vaikka mitä ja kehuin ja kannustin, mutta kun ei niin ei. Sitten käytiin kerran lomalla lelukaupassa ja poika näki siellä ison paloauton ja vielä kotonakin pohti sitä. Ehdotin vaihtokauppaa. Poika saa isoille pojille tarkoitetun lelun, jos suostuu heittämään potat pois. Tämä sopi hänelle. Siitä se sitten lähti sujumaan, kun lelu houkutti niin paljon, että suostui tekemään mitä vaan saadakseen sen.
kiitos, ehkäpä koitan tätä =)