Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei voi laittaa "väriä väriin", kun kaikki johdot on erivärisiä.
Väännetääs nyt rautalangasta, että mitä mä teen. Ruuvaanko jotain irti? Minkä johdon ruuvaan mihinkin rakoon? Tilanne on nyt tämä:
Katto image
- yksi violetti johto kiinni sokeripalassa (raaputin töhrittyä maalia pois niin näin värin)
- yksi violetti johto vapaana
- yksi harmaa johto vapaana (näyttää kuvassa valkoiselta, kun on maalin peitossa)
Lamppu, jonka haluan kattoon image
- ruskea johto tulee L-reiästä
- sininen johto tulee N-reiästä
- pistoke liitetty sokeripalaan
- pistoke pitäisi kai ruuvata irti, että jäisi vain sokeripala?
Ota katossa oleva sokeripala pois.
Ota lampusta pistokejohto pois. Irrotat sen lampun sokeripalasta.
Laita katosta tuleva harmaa johto lampun sokeripalaan kohtaan N, eli lampun sinisen johdon kanssa yhteen.
Kuori suunnilleen sentti tuota katosta tulevaa liilaa johtoa ja laita se kiinni lampun sokeripalaan kohtaan L, eli lampun ruskean johdon kanssa yhteen.
Katossa olevaan sokeripalaan tulee 5 kytkimeltä nyt vaihejohto, joten sokeripala suojaa jännitteisen johdon päätä.
Miks tää on näin vaikeeta!! Miten sitten jos hankkisin tuommoisen valaisinpistorasian, jonka aiempi vastaaja ystävällisesti linkitti? Onko se semmoinen, että voisin vain laittaa lampun kattoon pistokkeella? Eli voiko sillä muuttaa katon sokeripalaliitännän pistokeliitännäksi? Ja miten mä sen suojelevyn tonne kattoon saan kiinni?
Miks tää on näin vaikeeta!! Miten sitten jos hankkisin tuommoisen valaisinpistorasian, jonka aiempi vastaaja ystävällisesti linkitti? Onko se semmoinen, että voisin vain laittaa lampun kattoon pistokkeella? Eli voiko sillä muuttaa katon sokeripalaliitännän pistokeliitännäksi? Ja miten mä sen suojelevyn tonne kattoon saan kiinni?
Ahaa! Tässähän valkenee ihan uusia asioita! Eli tuo pyöreä metallihäkkyrä tuolla katossa on nyt siis ylimääräinen? Se kuuluu tuohon vanhaan valaisimeen?![]()
Tarina jatkuu. Oisko tämä nyt tarkoitukseen sopiva... Saanko tällä muutettua katon sokeripalaliitännän niin ettei minun tarvitse irrottaa valaisimestani pistokkeeseen vaan voi tökätä sen sitten tähän image ?
Onko tämä nyt oikeanlainen valaisinpistorasia... Epäilyttää, kun tässä ei sanota, että uppoasennus, vaan pinta-asennus. Eli onko vääränlainen?
Tarina jatkuu. Oisko tämä nyt tarkoitukseen sopiva... Saanko tällä muutettua katon sokeripalaliitännän niin ettei minun tarvitse irrottaa valaisimestani pistokkeeseen vaan voi tökätä sen sitten tähän image ?
Onko tämä nyt oikeanlainen valaisinpistorasia... Epäilyttää, kun tässä ei sanota, että uppoasennus, vaan pinta-asennus. Eli onko vääränlainen?
Varmistelen nyt vielä. Mitä eroa on uppo- ja pinta-asennuksella? Eilen minulle linkitetty Hong Kong -tavaratalon tuote oli uppoasennus ja tämä minun on pinta-asennus.
En vielä viitsi avata pakkausta, kun sitten ottaa päähän, jos onkin vääränlainen eikä pysty palauttamaan!
Ja lupaan laittaa sähköt pois päältä![]()
Hmm... Mutta tuo yksi ylimääräinen lila johto on katossa olevassa sokeripalassa suojassa, jos siihen viittaat? Tätä eilen jo kyselinkin, että onko tuo riittävä varotoimi? Ylimääräisen lilan johdon ei kai pitäisi päästä mihinkään koskemaan, kun on sokeripalassa kiinni?