pipa
alkaa kohta usko loppua että tuo pieni narttu reilu 6kk oppisi koskaan pyytämään tarpeilleen ulos. joka aamu on kuset ja paskat lattialla. vaikka käy aamuyöstäkin ulkona.
toiset meidän koirat oppineet helposti pyytämään ulos mutta tämä neiti ei.
tietty matto tiskipöydän edessä on aina kusessa.
osaa mennä oven eteen,on hiljaa siellä ja jos kukaan ei huomaa tekee sitten heti pissat lattialle. elläinlääkäri sanoi että voi olla että kestää ensimmäisiin juoksuihin että oppii,mutta kun ne ekat juoksutkin oli jo...
olen kehunut hirveästi jos on osannut mennä oven eteen ja tehnyt sitten ulos päästäessä pissan. olen torunut kun on jääny verekseltään pissaamisesta lattialle kiinni. onko tämä tyttö nyt täydellinen putkiaivo...ei opi millään..
rotu on cotton.meillä ei ennestää tämän rotuista ole ollut.
ja toinen lapsikin syntyy kohta,ihan kun siinä ei olisi sitten hommaa vaan saa tämän neidin jälkiäkin vielä sitten siivota..
kaikki vinkit ja ideat ovat enemmän kuin tervetulleita.
toiset meidän koirat oppineet helposti pyytämään ulos mutta tämä neiti ei.
tietty matto tiskipöydän edessä on aina kusessa.
osaa mennä oven eteen,on hiljaa siellä ja jos kukaan ei huomaa tekee sitten heti pissat lattialle. elläinlääkäri sanoi että voi olla että kestää ensimmäisiin juoksuihin että oppii,mutta kun ne ekat juoksutkin oli jo...
olen kehunut hirveästi jos on osannut mennä oven eteen ja tehnyt sitten ulos päästäessä pissan. olen torunut kun on jääny verekseltään pissaamisesta lattialle kiinni. onko tämä tyttö nyt täydellinen putkiaivo...ei opi millään..
rotu on cotton.meillä ei ennestää tämän rotuista ole ollut.
ja toinen lapsikin syntyy kohta,ihan kun siinä ei olisi sitten hommaa vaan saa tämän neidin jälkiäkin vielä sitten siivota..
kaikki vinkit ja ideat ovat enemmän kuin tervetulleita.