Miten saan otettua itteeni taas niskasta kiinni??

Siis...kun..hitto,painoa on alkanut tulla takaisin kun sen sain pudotettua siihen tavoitteeseen.Ja kun se painonvartioiden romppukaan ei enää toimi,niin siitäkään ei enää saa kannustusta :(
Meikä vaan vetää mässyä sen minkä ehtii :ashamed: :x Yäk.
Hitto että ahistaa.

pömppömaha
Hei, jos se nyt yhtään lohduttaa niin et tosiaankaan ole ainoa, jolla näitä ongelmia syömisten kanssa. Mä jo aikaisemminkin tänään täällä palstalla kirjoitin että pitäisi aloittaa parempi elämä jo tänään, no tulin just esikoisen kanssa hänen jumppaharkoistaan ja pakkasesta sattui sopivasti löytymään "vanhaa" jäätelöä, joka tietenkin piti saada sieltä pois ennen uuden elämän aloittamista. No nyt on maha täynnä ja mieli matalana :(

mutta hei ei luovuteta! huomenna taas uusi päivä :D

Mäkin päätin jo viime perjantaina että nyt se alkaa, kaikki herkut oli syöty kaapeista pois. Mutta eikös isäntä ollut ostanut kaupassa käydessään sipsejä ja irtokarkkeja. Sanoi vaan että " mä ajattelin vähän hemmotella sua". Niinhän siinä kävi että viikonloppu mässättiin ja nyt pitäs alotella uudestaan. Tuntuu vaan ettei esim. vatsa liikkeitä ehdi tekeen missään välissä, pitäs kyl joku rakonen löytää :p . Mä oon kans sitä tyyppiä et jos vaan on jotakin hyvää kaapissa ni kaikki pitää syödä pois, ennenkö mitää lahdutusta voi edes ajatella.

Tara-Milana
Sä sait hyvin pudotettua.. Muistatko miten hyvä olo tuli, kun pääsi tavoite painoon.. Eikös siinä motivaatiota? Mulla ei paino lähde mitenkään alaspäin.. Menny säästöliekille, kun saanut ruokaa alas puoleentoista viikkoon.. Mutta taas huomenna aloitan, pakko, että saa muutaman kilon pois ennen pikku joulu-aikaa.. Tsempit sulle.

Yhteistyössä