Miten saan miehen lopettamaan masturboinnin? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Surullinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Surullinen"

Vieras
Ahdistaa oikeasti tosi paljon, mies kertoi että se poistaa joskus paineita itsekseen ja kun meillä on kuitenkin seksiä 1-2 kertaa viikkoon. Miksi se ei riitä? Siis kyllä mä ymmärrän jos sinkku sitä tekee, tai joku teinipoika, mutta aikuinen mies? Onko se muka normaalia? Miten sen saisi lopettamaan ja tajuamaan kuinka paljon se mua loukkaa?

[QUOTE="Surullinen";29559101]Ahdistaa oikeasti tosi paljon, mies kertoi että se poistaa joskus paineita itsekseen ja kun meillä on kuitenkin seksiä 1-2 kertaa viikkoon. Miksi se ei riitä? Siis kyllä mä ymmärrän jos sinkku sitä tekee, tai joku teinipoika, mutta aikuinen mies? Onko se muka normaalia? Miten sen saisi lopettamaan ja tajuamaan kuinka paljon se mua loukkaa?[/QUOTE]

Lyö vaikka sen penis poikki tai ala piikittämään siihen mömmöjä jotka tappaa teston.

Muussa tapauksessa normaali mies vetelee käteen helposti kerran päivässä. Siittiöistä on hyvä päästä eroon.

Kannattaa kokeilla syöttää sille esikeitettyä pinaattia voisulalla tai jauhettua raakakahvia sekoitettuna auringonkukkaöljyyn. Kaupoissa myydään myös sähköpantoja, joka näpäyttää aina kun mies alkaa puuhasteluun. Meinasin aluksi kyllä sanoa, että ihan vaan vitsaa pyllylle, herkut pois ja pidät sitä nurkassa pari tuntia päivässä... mutta ovat kuulemma laittomia nuo vanhan kansan kasvatusmetodit.

Ainoa keino on varmaankin amputoida miehen kädet tai värkki..:)

Vakavasti ottaen; vaikka petihommat olisi oikeinkin mallillaan, niin kyllä se monesti on niin, että se jokaisen elämän esnimmäinen ja pisin suhde tuolla saralla on oman itsensä/kätensä kanssa. Ja mielestäni se on vain hyvä juttu ja tervettä. Minun puolestani mieheni saa meidän yhteisten puuhien lisäksi vemputtaa sen minkä ehtii. :) Miksipä kieltäisin, koska itsekin teen tasaisin väliajoin samaa. Se on vain helpoin tapa saada nopeasti, ei siinä sen kummempaa.

Jos se ei Ap ole teidän ja erityisesti sinun seksielämästä pois niin mikä mättää? Ymmärrän jos ukko vemputtais mielummin kuin paneksis sua? Niin ei kuitenkaan taida olla.. Voithan useammin tehdä alotteita, puristaa ns.kuiviin ukkos niin ei ole liikaa paineita. Ainakin vähentyy se oma kiva ja tyytyväisyys fyysisellä tasolla lisääntyy. ;)

En nyt itse osaa kuvitella kuinka mua loukkais jos oma kulta hoitelis itteään kun meillä seksiä riittää yhdessäkin. Vois munkin mieli muuttua toki jos ukko toteis "ei nyt puhtia riitä kun vemputin just". Mutta näinhän ei ole.. päinvastoin lisää kestoa muuten ja täten mulle lisäextraa :D

Sinun olisi tärkeää pohtia, miksi miehen masturbointi sinua surettaa. Masturbointi on normaalia ja osoittaa, että miehellä on terve suhde itsensä ja oman seksuaalisuutensa kanssa. Sinun surusi miehesi masturboinnista johtuen sen sijaan saattaa kertoa jonkunlaisista tunnelukoista tai muusta mielenterveyden hankaluuksista, jotka saattavat kuormittaa sinua ja parisuhdettanne myös laajemmin.

Yhteistyössä