\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 12:13 vieras kirjoitti:
Haistata kaikille pitkät. Ihan oikeesti. Nimittäin hyvä että lapsesi kuitenkin suostuu syömään, omani ei tuossa iässä antanut laittaa lusikkaa suuhunsa ei sitten millään. Sormin sai syöttää vähän banaania ja kurkkua.
Niin taidan tehdä! Kun aloitin antamaan soseita matkustimme suht paljon. En ottanut pilaantumis vaaran takia omia eväitä mukaan ja matkoilla todellakin helpompaa antaa valmista.. Olen tehnyt hänelle paljon kaikenlaisia soseita niin kukkakaalista, perunasta, porkkanasta, kanasta ja kaikenmaan muista kasviksista ja lihoista, mutta ei mene niin ei mene! Argh!
Mitä mausteita te käytätte ruokiin? Itse olen laittanut, paprikajauhetta, aromisuolaa, yrttejä, currya, mitä milloinkin.. Ei vaan syö niin ei syö minun tekemiä eväitä ja juuri sain mummiltakin kuulla kuinka eräs nainen oli arvostellut minun toimintaa, "syöttää vaan ihan vauvojen soseita" Hitto, että ärsyttää! Itse en todellakaan arvostele kenenkään toimintaa ja lasten kasvatus metodeja.. Voisinhan käydä ihmettelemään miksi heidän lapsi ei kävele vielä! Mutta en edes halua ihmetellä kun tiedän jokaisen lapsen olevan yksilö! Tahtoi kai vaan olla ilkeä! \|O :xmas:
baananiakin olen liiskannut, omenoita, mangoa ja kaikenmaan hedelmiä antanut, banaanista tulee ihan järkky oksennus refleksi ja muita ei syö.. Kyllä kaupan valmiit käy :headwall: :headwall: :headwall: