Miten saan itseni aloittamaan SIIVOAMISEN??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ????
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

????

Vieras
Oisko hyviä vinkkejä? Pitäsi juuri nyt olla siivoamassa,mut en millään saa itsestäni otetta!!! Vapaapäivä kun on niin mieluummin makaisin vaan sohvalla..kun on näin pimeääkin ja sateista ja koleaa ja väsyttää ja päätäsärkee...MUTTA on myös pölyistä ja sotkuista ja ikävää....

täällä aina tätä samaa valitusta. saatana, joko siivoat tai sitten et. mikä siinä on niin vaikeaa? JA, pakko EI ole tulahta vapaapäiväänsä siivoamiseen. ärsyttää tämmöset huomionkipeät valittajat.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
täällä aina tätä samaa valitusta. saatana, joko siivoat tai sitten et. mikä siinä on niin vaikeaa? JA, pakko EI ole tulahta vapaapäiväänsä siivoamiseen. ärsyttää tämmöset huomionkipeät valittajat.

Voi voi...kuin myös tuollaiset valittajat :) :)

Alkuperäinen kirjoittaja vinku-iita:

mikäs nyt pipoo kiristää

että tehdään siivoamisesta joku kynnyskysymys, parisuhteessa tai elämässä tai sitten ollaan muka niiiiin huonoa äitiä, jos ei siivoa. paskanjauhantaa, mutta senkun jauhatte. mulla ei oo siivousongelmia ikinä. sillon ku likasta ni siivotaan jos huvittaa ja ku ei oo, ni ei siivota. mikä siinä on vaikeaa? ihmiset tekee vaan sen vaikeaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vinku-iita:

mikäs nyt pipoo kiristää

että tehdään siivoamisesta joku kynnyskysymys, parisuhteessa tai elämässä tai sitten ollaan muka niiiiin huonoa äitiä, jos ei siivoa. paskanjauhantaa, mutta senkun jauhatte. mulla ei oo siivousongelmia ikinä. sillon ku likasta ni siivotaan jos huvittaa ja ku ei oo, ni ei siivota. mikä siinä on vaikeaa? ihmiset tekee vaan sen vaikeaksi.

Argh...mua taas ärsyttää juuri tuollaiset "kaiken hyvin itse-minä-minä" -ällöttävät yksioikoiset, kanki-ihmiset. Jos tapaan noin jyrkkä mielipiteiseen ihmisen jätän kyllä paremmin tutustumisen väliin. Ei kiitos!

Yhteistyössä