Miten saan herkuttelun kuriin raskausaikana?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräs äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eräs äiti

Vieras
Nyt oikeita vinkkejä kehiin!!! Kolmas raskaus mulla menossa, rv 18. Nyt viimiset kolmisen viikkoa olen vetäny herkkuja JOKA päivä ja ihan reilusti.. :(
Suklaata yms menee niin paljo ku vaan jaksan kaupasta kantaa, eikä mieskään estele :) Tällä kertaa en haluis sitä +20 kiloa, joten MILLÄ IHMEELLÄ MÄ HILLITSEN TÄTÄ!???
Normioloissa, eli ei raskaana, saan kyllä hillittyä herkuttelua jotenkuten, mutta nyt ei tuu mitään tästä touhusta :(
Olen ihan normaalipainoinen, en hoikka, enkä lihava, mutta tätä vauhtia olen taas todella iso kohta...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Syöt kunnon ruokaa tarpeeksi ja säännöllisen lyhyin väliajoin.
Ajattelet vauvasi hyvinvointia.
t. + 3 kiloa ja rv 28

ja pidä kunnostasi huolta liikkumalla tarpeeksi, jos vaan terveyden puolesta mahdollista..

mieti miten vaikeeta se on taas saada ne kilot pois ja miten paljon paremmin sun koko raskaus sujuu kun et saa sitä ylimäärästä ympärille.
ja eiks oo ihana olla pari kk synnytyksen jälkeen taas hoikassa kunnossa. tai normaalissa?? tsemppiä!!!!!!

Ensimmäinen vauva oli niin iso ja virheasennossa, että synnytys oli kaamea ja sain kauheat repeämät. Sen muistelu toimi hyvänä motivaattorina toisessa raskaudessa. Söin paljon vihanneksia yms. Toinen vauva oli vain 100g ensimmäistä kevyempi, vaikka söin todella terveellisesti koko raskausajan, liikuin yms.;)

Alkuperäinen kirjoittaja hdksuhf:
Älä osta sitä suklaata! Sano miehelles ettei anna sun mennä lähelle karkkihyllyä... :)

Tämä se vasta outoa onkin.. Ennen tätä raskautta laitoin itseni pitkästä aikaa hyvään kuntoon, laihdutin 7kg, kävin salilla ja jumpasssa pari kertaa viikossa ja onnistuin tosi hyvin kontrolloimaan noita herkkuja. Ja varsinkin mies oli tarkkana mun herkuttelun kanssa, ei antanu herkutella, hyvällä tavalla siis, tsemppas mua!
Mutta nyt, se oikein tuo mulle suklaalevyn ja lasin kokista sohvalle!! Kysyinkin tossa yx ilta, että pikkasen on silläkin suhtautuminen näköjään muuttunu? Sano vaan ettei häntä haittaa yhtään vaikka pyöristyn ja pehmenen ja pussaili ja halas vaan... Niin , että vähä on hankalaa tää nyt..
Mies itse pitää kunnostaan ja kropastaan kyllä huolta.
Itse en ole nyt melkein kahteen kuukauteen päässy jumppaan/salille kun oon játkuvasti ollu flunssassa tai just parantumassa siitä tai just uus flunssa alkamassa. Harmittaa sekin, jos vaikka tästä nyt kohta puolin jo pääsis! Mutta kun sais edes ton hiton herkkujen vetämisen kuriin!!!!

niiiin tuttua :/ viimisillään ja nyt se 20 kiloa sit on tullu, herkuteltua on tullut, ei vaan ole pystyny oleen vähemmällä!! eikä miestä haittaa vaikka pitää ittensä tosi hyvässä kunnossa, ite oikeen ootan et pääsen pitkille vaunulenkeille, pitää vissiin syödäkkin pelkkää salaattia et nää kilot saa pois.......

Yhteistyössä