Miten saan banaanin houkuttelevasti asetettua alapäähäni? kiire..

  • Viestiketjun aloittaja guyluri
  • Ensimmäinen viesti
guyluri
Mies nukuttaa vauvaa ja sanoi mulle että voitas vähän herkutella kun vauva nukkuu.. vinkvink
meillä on ainoastaan banaania ja mulla legginsit ja mekko - eli miten nyt työnnän ton banaanin housuun? vinkkejä kehiin!!
 
"marianna"
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24369897:
leikkaat legginsseistä haarakiilan pois, ja samaten alkkareista, ja banaani römpsään.
tämä tai sitten "väärinpäin" banaani anaaliin ja kuorit sen näkyvän pään syötäväksi?
 
"joo"
liukastat pimpan ja tyännät banaanin(huom!kuoritun)sinne,sit vaa jalat levälleen odottamaan!
Tai työnnät sen myöskin liukasteen muistaen pyllyyn ja olet peppu pystyssä miestä odottamassa!

Liukkarina toimii esim.rypsiöljy
 
guyluri
no nyt apua oikeesti mies meni viel vessaan, jos paloittelen banaanin ja laitan niitä paloja joka paikkaan -- siis kalsareihin rintsikoihin hihaan lahkeeseen ja sitä mukaan kun mies riisuu mua niin syö noita banaaneja
 
"vieras"
Jos on noin vaikeeta keksiä mitä tekisi niin mitä vikaa on perinteisessä seksissä? Eikö se mies voi syödä ensin ja sitten seksiä?

Mä en oikein näe banaanin olevan kovinkaan seksikästä, suklaa (tms ) kastike iholta nuoltuna voisi ollakin ihan jees, tai kermavaahto.
Tulee mieleen se Hot Shotsin kohtaus, missä ne paistoi munia mahan päällä... :D
 

Yhteistyössä