Itse kuulun myös niihin naisiin, jolle orkku ei tule koskaan itsestään. Olen lukenut jostakin, että vaginan etuseinämässä oleva seksuaalista nautintoa tuottava G-piste olisikin itseasiassa vain osa klitorista. Klitoriksestahan näkyy päällepäin vain pieni "huppu", mutta moni nainen on hoksannut sen, että kädellä voi painaa alapäätä suuremmaltakin alueelta, jotta myös se ihonalainen klitoriksen alue tuntuu ja kiihottuu.
Olen itse huomannut, että pelkkää klitorista kiihottamalla saa yleensä vain laimean "pikkuorkun", mutta kun klitoriksen kiihottamiseen lisää panemisen vaginaan, niin se yhteisvaikutus saa aikaan järisyttävän ison orgasmin.
Käsittääkseni helposti orkkuja saavat naiset ovat juuri niitä, jotka osaavat saada pieniä orgasmeja. Minulla taas ongelmana on se, että pikkuorkkuja ei meinaa tulla millään, vaan minun pitää pyrkiä heti saamaan se iso orkku.
Nykyisessä parisuhteessani valitsemme rakasteluasennot siten, että voin samalla hieroa klitoristani. Jos jätämme esileikin väliin ja siirrymme suoraan yhdyntään, niin käytän tyydyttämisessä seksikaupasta saatavaa klitoristärisytintä. Sen avulla ehdin laukeamaan yhtä nopeasti kuin mieheni. Jos harrastamme esileikkiä, mies usein sormettaa minua orgasmiin asti ja sen jälkeen on yhdyntä.
Iso ongelma on siinä, että keskivertomies laukeaa alle 10 minuutissa kun taas keskivertonaisella voi mennä puolet enemmän aikaa. Se tarkoittaa sitä, että naisen esileikkiin pitää varata aikaa tai sitten vastaavasti miehen pitäisi jaksaa vielä oman orgasminsa jälkeen tyydyttää nainen käsillä tai nuolemalla.