Miten saada ystäviä?

Miten voisi saada ystäviä, kun tuntuu että näillä sivuilla tutustuminen jää muutamaan mailiin? Olenko liian tungetteleva kun ehdotan tapaamista aika pian? ja voiko olla että muutaman mailin perusteella tai yhdellä tapaamisella huomaa, ettei yksinkertaisesti synkkaa? Olen myös alkanut miettiä että onko juttuni liian tylsiä, tai sitten joskus liian lennokkaita... Miten teillä muilla? oletteko löytäneet ystäviä? Vai onko niin että ystäviä ei yksinkertaisesti enää löydy, eikä aitoja ystävyyssuhteita synny aikuisena?
 
Itsekkin olen huomannut saman ilmiön.
Ensin on tiheää s-postittelua ja sitten yht äkkiä se laantuu...
Enpä kumminkaan usko että se sinusta johtuisi

Kyllä uskon,että ystävyyssuhteita syntyy aikuisenakin.
Ainakin olen itse saanut aikuisenakin uusia ystäviä.

Kaikki on mahdollista :D
 
Olen saanut monta hyvää ystävää kirjeenvaihto-palstan kautta.. Siis ihan perinteiseen kirjeenvaihtoon. Tuo meilien kirjoittäminen on jotenki niin tylsää ja persoonatonta. En kovin paljon pidä siitä itsekkään..
 
Minulla aika samoja fiiliksiä Peppis08:n kanssa :'( . Olen joskus tavannut jonkun uuden ihmisen tämän palstan kautta ja tapaamishetkellä tuntuu, että "hei, meillähän synkkaa ihan mukavasti!" mutta tapaamisen jälkeen seuraa hiljaisuus, ja henkilö ei vastaa enää edes viesteihini :'( . Näköjään näin pieleen voi mennä arviot toisesta ihmisestä yhden tapaamisen perusteella. Minä mielummin tapaan aika pian, kuin juutun meilailun tasolle pitkiksi ajoiksi, todellisessa elämässä näkee paremmin, millaisesta ihmisestä on kyse. Ehkä joku onnekas löytää netinkin kautta etsimänsä, mutta itselläni on kyllä live-elämän tutustumisista ja ystävyyksien pysyvyydestä paremmat kokemukset.
 
Beep
Jos joku haluaa aloittaa meilitutustumisella, niin mulle voi laittaa postia!

Mä olen saanut yhden ystävän tän palstan kautta, joten uskon että on mahdollista tutustua ihan oikeasti, mutta se kestää kauan! Kuukausia, vuosia... täytyy olla sitkeä, ja tosissaan... ja jos joku haittaa, häiritsee tms. siitä kannattaa kysyä, ennenkuin teilaa ja lopettaa.

(Profiilissa on meiliosoite + muutakin)

:)
 

Yhteistyössä