Miten saada vauvalta limaa pois..?

Neljäs päivä kuuria menossa, korvatulehdukseen ja limaisuus on valtavaa. Miten saada limaa pois? On häyryhengitelty, imetty, suolaliuostippoja käytetty. Silti tuntuu että limaa vaan tulee. Eipä pahemmin tunnu lääkekuuri helpottavan. Kuinkahan nopeasti lääkekuurin pitäs alkaa vaikuttaa niin, että alkais olo helpottaa? :/

kyllä pitäis jo anttien auttaa....meillä tytöllä keuhkoputken tulehus ja voi että tekee itellä pahalle kun toinen yksii keuhkonsa pihalle ja eilen illalla aloitettiin antibiootti et se ei ihan vielä auta...

JONSERED Karhunkantaja
Täristämällä...

Neuvoa en osaa, mutta idea on siinä, että esim. selkään taputtelee ja samalla kädellään kevyesti täristää muksua. Tai jos sinulla on jumppapallo tms., lapsi siihen vatsalleen ja rullaat edes takaisin, pää hieman alemmas ja takaisin vaakatasoon.

Tiistaina loppuu kuuri.. jos ei siihen mennessä ole parantunut tuo, niin ottaiskohan ne lääkäriin uudestaan jo keskiviikkona? Meinaa, kun viimeksikään ei eka kuuri purrut ja kun lääkäri antoi tehokkaamman kuurin, niin jo lähti paranemaan. Olis pitänyt suoraan pyytää se tehokkaampi lääke. |O

vieras
Osta frida apteekist!halvempi versio maksaa 3 e!eka keittosuolatippoja nenään ja sitten imu.siinä sellainen systeemi että toinen letkun pää laitetaan vauvan nenään ja toisella äiti imee.lima menee säiliöön!mahtava vekotin!!!

äitykkä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Osta frida apteekist!halvempi versio maksaa 3 e!eka keittosuolatippoja nenään ja sitten imu.siinä sellainen systeemi että toinen letkun pää laitetaan vauvan nenään ja toisella äiti imee.lima menee säiliöön!mahtava vekotin!!!
Peesaan tätä letkuversioo! Meillä se "pelasti" monta kertaa kun oikein räkäröhä oli päällä. Tuntuu raakalta lapselta imeä, mut se ei satu ja nenu aukeaa varmasti! Samalla näet millasta tavaraa sieltä tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja äitykkä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Peesaan tätä letkuversioo! Meillä se "pelasti" monta kertaa kun oikein räkäröhä oli päällä. Tuntuu raakalta lapselta imeä, mut se ei satu ja nenu aukeaa varmasti! Samalla näet millasta tavaraa sieltä tulee.
Minulla on sellainen ja olen myös imenyt sillä... Johan tuossa alussa mainitsin, että olen imenyt limaa pois.. Kauhean tappelun kanssa tosin. :snotty:

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:
Minulla on sellainen ja olen myös imenyt sillä... Johan tuossa alussa mainitsin, että olen imenyt limaa pois.. Kauhean tappelun kanssa tosin. :snotty:
Onnistuu muuten nukkuvaltakin lapselta...

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:
Onnistuu muuten nukkuvaltakin lapselta...
Meillä on niin herkkä uninen poika, että eiköhän tuo siihenkin heräis... Mutta voihan sitä kokeilla. :whistle:

Yhteistyössä