Miten saada vaimo suostuvaiseksi?

  • Viestiketjun aloittaja Mikke36
  • Ensimmäinen viesti
Mikke36
Seksielämä tökkii ja kaikki tökkii. Vaimo ei puhu ja tekee vaan kotihommia eikä halua hierontaa edes. Siis seksistä puhumattakaan. Olen kuulema loukannut häntä seksuaalisesti. Miten ihmeessä saisin viamon taas iloiseksi ja suostuvaiseksi? Elämä on kamalaa näin.
 
tupopoliittinen
Ehdottaisin että ihan kysyt mitä olet tehnyt tai sanonut sillä saralla väärin. Ole aika ystävällinen. Jos ei se naamakkain puhuminen onnistu, kysy tekstiviestillä, kirjoita kirje ruusun kera ja pyydä vastausta ja anna vaimolle tilaa asetella sanojaan.

Kannattaa miettiä aina mitä suustaan päästään naisväen kanssa. Omaan nilkkaan (lue housuihin) se kuitenkin kolahtaa.
 
Samoin sanoisin mitä että yritä ensin puhumalla saada selville mikä vaimokultaa vaivaa ja kuinka olet häntä loukannut.

Toisaalta mikäli vaimosi on saman ikäinen kanssasi niin voi tietty olla myös iän tuomaa. Itsellä on aina välillä "pakka sekaisin" eikä maistu mikään eikä kukaan. Syitä siis tuohon haluttomuuteen ja muihin touhuihin oppoamiseen voi löytyä useampiakin. Kaikki vaikeudet on kuitenkin aina tehty voitettavaksi. Voimia ja onnea matkaan.
 
Mikke36
Niin, no, erehdyin yhdissä juhlissa hipaisemaan vaimoni ystävän peppua. Juttelimme siitä ja rehellisenä vastasin vaimoni kysymykseen "kyllä, olen joskus haaveillut seksistästä tuon naisen kanssa". Tuohan on aika normaalia meiheille eikä ollut tosiaankaan mikään erikoistapaus, mutta vaimoni tietysti käsitti niin ja on nyt vihainen.
Olen ollut uskollinen ja kyse oli vain viattomasta ajatusleikistä. Miten saisin vaimoni uskomaan minua?
 
VAIKKA AJATTELISIT SEKSIÄ TOISEN KANSSA, ÄLÄ KOSKAAN SANO SITÄ ÄÄNEEN -vaikka vaimosi sanoisi ettei haittaa-se haittaa kuitenkin-

Minäkin olisin loukkaantunut. Olen nainen. En pitäisi siitä että mies hipelöi ystäväni peppua :( ja vielä kertoo haaveilleensa seksistä tämän kanssa.

Selibaatti tulisi, ehdottomasti.

Luottamus takaisin jotenkin. Lopeta muiden naisten hiplailu, hiplaile omaa naistasi!!!!!!!!!!!!
 
Oletpa jamassa Mikke36. Vaikka aina sanotaan että totuus kannattaa niin tässä tapaus missä ei kannattanut. Yritä vaan omalla ihanalla olemuksellasi voittaa vaimosi luottamus puolellesi ja puhu, puhu, puhu. Jossain vaiheessa vaimosikin tajuaa että olet tosissasi ja rahellinen ja toivottavasti käsittää tuon kömmähdyksen olleen vain hetken hipaisu ja suusta putkahtanut sammakko eikä muuta. Vaimona minäkin olen aina yli päässyt noista äijäni putkahduksista ja tajunnut ettei satasella ollut mukana vaan oli vaan just noita kömmähdyksiä.
 
Althaea
Tulee mieleen, että olisitko itse täydellisen välinpitämätön, jos naisesi hipaisisi kaverisi peppua bileissä ja tunnustaisi sitten haaveilleensa seksistä tämän kaverin kanssa? Etkö muka olisi loukkaantunut?

En kyllä tiedä miten neuvoa. Ekstrahuomio vaimolle, sellainen että osoitat välittäväsi hänestä ja haluavasi häntä, ei ainakaan pahenna asiaa.
 
Imuri
Edellä olikin aivan hyviä neuvoja. Lisäisin vielä, että kun otat asiaksesi lähestyä vaimoasi tilanteen selvittäminen mielessäsi, tee itse kaikki kotityöt alta pois. Eipä pääse vaimo kotitöihin lähestymistäsi pakoon. Ja mun mielestä se että mies siivoaa ja laittaa ruoan on ehkä parasta esileikkiä ;)
 
neiti vaalea
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2007 klo 19:53 Althaea kirjoitti:
Tulee mieleen, että olisitko itse täydellisen välinpitämätön, jos naisesi hipaisisi kaverisi peppua bileissä ja tunnustaisi sitten haaveilleensa seksistä tämän kaverin kanssa? Etkö muka olisi loukkaantunut?

En kyllä tiedä miten neuvoa. Ekstrahuomio vaimolle, sellainen että osoitat välittäväsi hänestä ja haluavasi häntä, ei ainakaan pahenna asiaa.

aivan samaa mieltä... :wave:
 
Niin typerää
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2007 klo 17:57 Mikke36 kirjoitti:
Niin, no, erehdyin yhdissä juhlissa hipaisemaan vaimoni ystävän peppua. Juttelimme siitä ja rehellisenä vastasin vaimoni kysymykseen "kyllä, olen joskus haaveillut seksistästä tuon naisen kanssa". Tuohan on aika normaalia meiheille eikä ollut tosiaankaan mikään erikoistapaus, mutta vaimoni tietysti käsitti niin ja on nyt vihainen.
Olen ollut uskollinen ja kyse oli vain viattomasta ajatusleikistä. Miten saisin vaimoni uskomaan minua?

Älä yhtään ihmettele ja valita täällä! Kunnon miehen kädet pysyvät kurissa, mulla naisena ei tulisi mieleenkään hiplailla mieheni kaverin persusta.

Teot puhuvat puolestaan... sanoisin, että vaikket olisi itse aktia koskaan suorittanutkaan, on luotto mennyt loppuiäksi.

Itsepä tekosi seuraukset kannat ja se on sinulle ihan oikein!

JA MIETIPPÄ, MIKSI SITÄ NAISEN P.ERSETTÄ PITI HIPLATA OIKEIN VAIMON SILMIEN ALLA! TURPAANVEDON OLISIT ANSAINNUT, RUIKUTAJA!! \|O :headwall:
 
Mikke36
Myönnän, että tein tyhmästi ja olen syyllinen.
En kaipaa lisää vihaa vaan auttakaa, miten tulisi toimia. Pari vinkkiä jo sain, mutta lisääkin kaivataan.
Uskosisin seksin auttavan, mutta vaimo ei suostu. Sen puute varmasti rassaa vaimoanikin lisää. Läheisyys ja rakastelu kun nostaisivat itsetuntoa ja toisivat hyvää fiilistä...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2007 klo 08:10 Mikke36 kirjoitti:
Myönnän, että tein tyhmästi ja olen syyllinen.
En kaipaa lisää vihaa vaan auttakaa, miten tulisi toimia. Pari vinkkiä jo sain, mutta lisääkin kaivataan.
Uskosisin seksin auttavan, mutta vaimo ei suostu. Sen puute varmasti rassaa vaimoanikin lisää. Läheisyys ja rakastelu kun nostaisivat itsetuntoa ja toisivat hyvää fiilistä...
mä en usko et se seksi auttaa. ensin sun ois jotenkin saatava vaimo luottamaan suhun. tee kotitöitä, vie kukkia, tee jotain romanttista ja kirjoita vaikka vaimollesi kirje, jossa kerrot tunteistasi häntä kohtaan ym. seksiä sitten kun vaimokin on siihen valmis.. tekosi on varmasti satuttanut häntä paljon, tuollainen loukkaa vaikkei siinä olisi mitään sen enempää. hän varmasti kokee itsensä riittämättömäksi jos olet myöntänyt että haaveilet seksistä jonkun toisen kanssa..
 
neiti vaalea
ehkä aika auttaa, ehkä ei..ite en pystyis kyl unohtamaan. :ashamed: ois niin kurja olo jos mies sanois ja tekis noin et varmaan ei enää oltas yhessä- tosin meillä on muutenki vaikeeta ollu jo pitkään.

jos tekisitte jotain kivaa ihan kahestaan, ilman paineita seksistä, antaisit vaimon lähestyä sua..

joku kävelyretki luontoon ja grillaamaan vaikka makkaraa ihan kahestaa ja saisitte puhuttua mistä kiikastaa..

kirje ois hyvä, kuten joku ehotti.
 
MillaMagia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2007 klo 08:10 Mikke36 kirjoitti:
Myönnän, että tein tyhmästi ja olen syyllinen.
En kaipaa lisää vihaa vaan auttakaa, miten tulisi toimia. Pari vinkkiä jo sain, mutta lisääkin kaivataan.
Uskosisin seksin auttavan, mutta vaimo ei suostu. Sen puute varmasti rassaa vaimoanikin lisää. Läheisyys ja rakastelu kun nostaisivat itsetuntoa ja toisivat hyvää fiilistä...
Ai nostaisi naisen itsetuntoa? No jo on sinullakin luulot itsestäsi, jos rakastelu sinun kanssa mielestäsi nostaa naisen itsetuntoa! Miten se mitään hyvää fiilistä voi tuoda, kun naista varmasti ällöttää kosketuskin tällä hetkellä aika paljon. Ja tuskin seksittömyys kauheasti naista tuossa tilanteessa rassaa, luulen että halut on pakkasen puolella ja pahasti. Kai sinä tajuat, että olet tehnyt todellakin kunnon emämunauksen. Onks näin törppöjä miehiä todellakin olemassa?

Ihan ystävällisenä neuvona, unohda seksihaaveet vähäksi aikaa ja tee naiselle selväksi, että olet todellakin ollut myös omasta mielestäsi täysi idiootti! Ja vielä lisäksi, noista sinun kommenteista paistaa pahasti jo se, että et tiedä naisen seksuaalisuudesta hölkäsen pöläystä. Harvalle naiselle seksi parisuhteessa on pelkkää seksiä, kyllä siihen naisen halukkuuteen vaikuttaa niin moni asia. Tai siis siihen haluutomuuteen...
 
Althaea
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2007 klo 08:10 Mikke36 kirjoitti:
Uskosisin seksin auttavan, mutta vaimo ei suostu. Sen puute varmasti rassaa vaimoanikin lisää. Läheisyys ja rakastelu kun nostaisivat itsetuntoa ja toisivat hyvää fiilistä...

Älä ainakaan kerro vaimollesi että uskoisit seksin auttavan. Se saa sinut vaikuttamaan vain epätoivoiselta seksinpummaajalta, joka tekee mitä vain saadakseen vaimon mielen hyväksi - taka-ajatuksena siis se että kunhan vain saa vaimolta seksiä.

Minulla ainakin samassa tilanteessa lähtisivät viimeisetkin halut, jos mies rupeaisi vielä kärttämään seksiä.

 
Surkea tilanne.
Ja tyhmästi teit.

Mäkin ihmettelen, miten se seksi siinä auttaa? Vaimo tuskin olis täysillä mukana, kun joutuisi koko ajan miettimään, että ketä sä oikeasti ajattelet samalla kun nait häntä.

Monelle naiselle on tärkeää, että kun haluat seksiä, haluat sitä juuri Hänen kanssaan. Tässä sä olet nyt vähän heikoilla. Ei sun vaimo varmasti halua olla pelkkä reikä, jota tökkiessä ajattelet jotain ihan muuta.

Ehdottaisin myös sitä puhumista, anteeksipyyntöä. Tee tosiaan ne kotityöt alta pois, vaimo ei pääse pakenemaan tiskien tai pyykkien pariin. Ja se jos mikä on osoitus aidosta välittämisestä, että osoitat halua jakaa sängyn lisäksi myös arkiset askareet.

Ei tuo ylitsepääsemätöntä ole, jos kykenet tekemään selväksi, että todella välität hänestä. Vain hänestä. Muutenkin kuin seksin takia.
Sitten sitä seksiäkin saattaa lopulta irrota.
 
turhamainen
En ole ihan samaa mieltä siitä että seksi auta! ei ehkä suoranaisesti. mutta älä missään tapauksessa anna vaimollesi aihetta epäillä ettei sinua enää kiinnosta seksi hänen kanssa!!! puhun ny vaimona jolla on kokemusta vastaavasta tilanteesta.

Pohdin itse silloin eniten omaa ulkonäköäni, kroppaani ja luonnettani. olenko tarpeeksi hauska, fiksu, ja olenko mieheni mielestä jotenkin riittämätön sängyssä. Kai minä pohdin näitä vieläkin ajoittain, mutta minulla heräsi taistelutahto olla paras... :/

Kuitenkin halusin miehen tuntevan nahoissaan loukkauksen ja en missään nimessä halunnut hänen älyävän että minä olin niin turhamainen koska minunhan pitäisi olla oikeastaan niin verisen loukkaantunut etten haluaisi hipaisuakaan... AAh jos mieheni olisi minun anatanut olla rauhassa uskoisin varmaan etten enää himota häntä ja siksi moinen käytös mieheltä ja olisin joka tapauksessa epäillyt hänen haaveilevan toisesta koko ajan...

Niinpä neuvoni on että älä luovuta hellyyden osoittamista. sano hänelle usein että hän on kaunis/ haluttava. muistele ääneen yhteisiä mukavia tilanteita /reissuja /tapahtumia, joita olette kokeneet. Harrasta sitä pieninä annoksina, vaikka yksin puheluna jos ( ja hyvin oletettavaa) vaimosi ei lähde mukaan muisteluun. Muistele myös ensi hetkiä /aikoja suhteenne alussa. Kerro joku tilanne joka on jäänyt kertomatta että esim. mitä sinä silloin ajattelit hänestä...tai milloin halusit häntä eka kerran...Ja mikä sai sen aikaan. Siis mitä sinä ihailet hänessä...yms..

Tämä vaatii aikaa paljon. Hän ei usko sinua jos toteutat kaiken saman päivän aikana. Ja vaikka pääsisit taas vaimosi "housuihin" niin sanotusti. niin alä unohda että hän ei unohda koskaan tapausta.

Kiitos mieheni sinnikyyden! Hän sai minut uskomaan että olen ihana, haluttu ja paras ja kaiken lisäksi ajattelen itsekin niin hänestä :heart:
 
Niin typerää
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2007 klo 08:10 Mikke36 kirjoitti:
Myönnän, että tein tyhmästi ja olen syyllinen.
En kaipaa lisää vihaa vaan auttakaa, miten tulisi toimia. Pari vinkkiä jo sain, mutta lisääkin kaivataan.
Uskosisin seksin auttavan, mutta vaimo ei suostu. Sen puute varmasti rassaa vaimoanikin lisää. Läheisyys ja rakastelu kun nostaisivat itsetuntoa ja toisivat hyvää fiilistä...
Kuule Mikke36, onko tämä nyt surkeaakin surkeampi provo vai oletko typerysten kuningas?

Nosta hyvä mies sitä naisesi itsetuntoa muuten kuin panopuuna, mutta koita kuitenkin tehdä jollakin ilveellä selväksi, että vaimosi on edelleen haluttava JA YKSINKERTAISESTI PARAS SINULLE!

Siinäpä pulma sinulle puitavaksi, mutta toivottavasti saatte suhteenne vielä kuntoon. Säälittää vaimosi, kun ilman syytä hänellä on tod.näk. itsetunto alakantimissa ja elämä kanssasi vaikeaa.

Kyllä te miehet osaatte sitten olla pässejä! Ja tasapuolisuuden nimissä kyllä naisetkin...
 
PahaSilmä
Eipä ihme, että vaimosi on vihainen. Ihme, että edes olette vielä yhdessä. Käyt hiplaamassa muita ja kehtaat vielä vähätellä, että ethän ole erikoistapaus... Hohhoo, sanoisin, että olet kyllä aika tavallinen talipää kun et mitään tajua.


Tuo asian vähättely on pahinta. Eihän sinua edes kaduta. Ja ihan vinkkinä, sinä itse kontrolloit omia ajatuksiasi, eikä seksin kuvittelu toisten naisten kanssa ole mitenkään puolusteltavissa.
 
Naikkonen
Peesaan edellistä. Miten niin on tavallista tai normaalia haaveilla toisista? Sympatiat todella vaimosi puolella.. Täälläkin kyselet vain neuvoja siihen miten saisit vaimosi taas sänkyhommiin!! Kysyisit mieluumin neuvoa siihen, että miten osoitat olevasi pahoillasi.. :headwall:
 
Mikke36
Selvä, anteeksi alkuperäinen kysymyksenasettelu.
Miten osoitan vaimolleni olevani pahoillani tapahtuneesta ja että hän on elämäni rakkaus?

Osa arvon ladyjen vastauksista vaan kuulostaa ihan samalta kuin vaimoni. Vain tarkalleen oikeat sananvalinnat ja pisteet, pilkut, tauot hyväksytään. Mielellään vielä hyvät tarkoitukseni käännetään toisinpäin. Miksi te naiset teette miehen elämästä niin vaikeaa?
Miksi ette voi ymmärtää, kun mies omalla kielellään kertoo puhtaasta halusta ja rakkaudesta? Miksi kaikki on aina käännettävä teidän kielellenne?

Kun alkuun kerroin, että haluaisin naiseni itsetunoa kohoamaan ja rakkauttani todistamaan rakastella vaimoani, TE käännätte sen vain minun seksinnäläksi. Ei ole reilua, ei. Ei minun tarve ole päästä nopeasti vaimoni pöksyihin. Uskon vain, että hellyys ja rakkaus tulee hyvin esille rakastelussa ja saa hyvin monet tuntemaan hyviä, rakkauden tunteita....
 
muna vai kana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2007 klo 08:36 Mikke36 kirjoitti:
Uskon vain, että hellyys ja rakkaus tulee hyvin esille rakastelussa ja saa hyvin monet tuntemaan hyviä, rakkauden tunteita....
Siinä kai se ajatusten ero onkin(näin kategorisesti sanottuna) miehen ja naisen välillä: minä naisena tarvitsen ensin luottamusta mieheen ja siihen, että hän oikeasti rakastaa minua eikä vain himoitse toisia naisia. Se tunne tekee minulle miehen haluttavaksi ja haluan mielelläni häntä rakastella. Jos ei luottamusta ole, rakasteluyritys tuntuu jotenkin vastenmieliseltä, halvalta seksiltä tai jotenkin tarkoitushakuiselta asian käsittelyn välttämiseltä.

Jos kuitenkin pääset vaimosi puolustuksen läpi ja päädytte sänkyyn puhumatta asioita selväksi, lopputulos saattaa tietysti olla ihan sama. Mutta se, että monet naiset reagoivat ratkaisuyritykseesi penseästi voi johtua juuri tästä ajatustavan erosta.

Sinänsä minusta oliskin kiva jos ihmiset yrittäisivät täälläkin kirjoitella edes jotensakin myötätuntoisesti, koska nämä ovat kuitenkin niin kauhean henkilökohtaisia ja arkoja asioita. Eikä lyhyen kirjoituksen perusteella pitäisi vetää kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä kenenkään persoonasta...
 

Yhteistyössä