Miten saada tummentuneet alusvaatteet valkoisiksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
Mulla on ongelmana se, että valkoiset alusvaatteet harmaantuu pesussa. Mistäköhän johtuu? Käytän kyllä valkoisen pyykin pesuainetta. Aika usein laitan ne kuivuriin, voisiko se olla syynä? Kysyisinkin että onko jotain keinoa saada ne takaisin valkoisiksi vai pitääkö ne vaan heittää pois ja ostaa uudet tilalle..

Onko se nyt maailmanloppu, jos ne eivät ihan valkoisia enää olekaan. Kyllä mulla on harmaantuneitakin alushousuja, mutta käytän niitä niin kauan kun ne kestää.

Liota hetki kloriitissa, valkaistuu.
Pesuainettakin voisi kokeilla vaihtaa, valkoiselle pyykille tarkoitetussa pesuJAUHEESSA on enemmän valkaisevia aineita kuin nestemäisessä valkopyykkiaineessa.
Jatkossa laita sillointällöin valkopyykin joukkoon vanish white- jauhetta.

Kiitos vastauksista! Meillä käytössä nestemäinen pesuaine, joten koitankin pulveria ja vanishia seuraavaksi.

Eikä tuo harmaantuminen mikään maailmanloppu ole, mutta ahdistaa ajatella että joskus joutuisi tilanteeseen, jossa joku ulkopuolinen joutuisi näkemään ne.. Tulee vaan kalliiksi ostaa parin pesun jälkeen aina uudet.

Ongelmasi on se että alusvaatteesi ovat luonnostaan harmaita ja ne on värjätty valkoisiksi ja kun käytät vaalentavaa pesuainetta niistä lähtee väri vielä nopeammin. Osta seuraavaksi kunnon puuvillaisia tms ei tekokuitiuisia alusvaatteita.

Yhteistyössä