Miten saada naama kuntoon kesään mennessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivoinen

Vieras
Siinä se kysymys jo tulikin. Mulla on epäpuhdas iho, paljon mustapäitä, jotka tosi tiukassa. Tuntuu, että synnytyksen jälkeen iho on mennyt vielä pahempaan kuntoon, vaikka ennen sitäkin on ollut näppyjä. Imetyksenkin oon jättänyt jo vuosi sitten. Niin ja ikääkin on kuitenkin pian 26 vuotta. Olisi kiva saada pian naama kuntoon ja olla ilman yhtään mitään meikkiä. Puhdistan kasvoni aamuin illoin ja käytän kosmetogin puhdistus tuotteita. Eipä ole paljon auttaneet. Ajattelin nyt kokeilla apteekin tuotteita. Osaisko joku suositella jotain? Onko Hjeronymus-hoidosta mitään apua?

Mulla on auttanu ultraääni-ihonpuhdistus kosmetologilla. Kesällä kävin kaks kertaa kuukauden välein ja iho oli aivan mahtavassa kunnossa. Nyt oon jatkanu käyntejä parin kuukauden välein.
Hinta per kerta on n. 50 eur. Suosittelen!

Onko se tuon niminen kuin ultraääni-ihonpuhdistus? Auttaako se varmasti? Sattuuko? Mulla ei kuitenkaan ole aknea, että kai mustapäät sais pidettyä oikeilla tuotteilla kurissa. Kiitos vinkeistä!

Wicnelactin liuos ja Brevoxylin voide tehos jonkin aikaa, kunnes kunnollisesta rasvauksesta huolimatta kuivatti ihon niin pahoin että lopetin käytön. Muista tuotteista en ole saanut hyötyä... Ruokavalio ja vihreä tee + ihon säännöllinen rasvaus ja pelkällä vedellä peseminen toimii mulle paremmin. Aknea ollut enemmän ja vähemmän yli 10 vuotta vaivana, nykyään onneks ei enää pahemmin :)

On se ton niminen hoito, löytyy varmaan kuuklettamalla tietoa. Ei satu yhtään, tehdään sellaisella laittella. Ei puristella, eikä nimistellä.
ei mullakaan oo aknea, mutta just jotain mustapäitä, epäpuhtautta kertyy paljon nenänpieliin. Iho alkaa sit punottaa, niin auttaa tosi hyvin tuollaiseen. maksaläiskä vaalentui hyvin jne. On hellävarainen hoito.
Kosmetologi kertoo aina teineistä, joilla on pahaakin aknea, että ovat saaneet hyvän avun tosta.

Yhteistyössä