miten saada kavereita.?

• Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti
...
oon 21 ja pian 3 lapsen äiti. kaikki on paljon mua vanhempia jotka elävät "samanlaista" elämää.. omat vanhat kaverit vaan sekoilee ja ryyppää. ja niille en oikeastaan en oo enää mitään ja ne ei ymmärrä mitä kaikkea tähän liittyy. kuitenkin kaipaisin oman ikäistani tai edes alle 30v seuraa.. jonka kanssa käydä puistossa ja kävelyllä, jutella.. kun yleisesti ottaen vanhemmilla vanhemmilla on jo hieman erilainen tilanne.. mistä mä löydän tälläsiä kavereita.. löhistöllä ei asu kun yks vähän saman ikänen ja sekin vaan vie lapset aamulla mummulaan ja touhuaa omiaan.. tunnen itseni todella yksinäiseksi ja kiukuttelen ja valitan siitä miehelleni..

piipa
Vaihdoin paikkakuntaa. Aloitin harrastuksen. Meni kolme vuotta ja nyt minulla on kavereita. Hiljaa hyvä tulee. Jaksat vain harrastaa ja olla säännöllinen harrastuksissa.

sanos muuta, itellänikin on vaikeuksia saada ystäviä, joiden kanssa voisi käydä vaikka kävelemässä tms. on miulla yks mutta välimatkaa on aika paljon vaikka asuttaan samassa kaapungissa mut kuitenkin, oon seurallinen ja tuun juttuun, jostain syystä ne vain kaihtavat, johtuuko se sit siitä että miulla on firma yms.

täällä vähän sama juttu. uusi ympäristö kokonaan,lähimmät kaverit 200km päässä niin melko yksinäiseltä tuntuu.pari kertaa sanasen neuvolassa vaihtanut jonkun äidin kanssa ja tervehtinyt kun nähny mut siihen se on jääny=/ ei kai sitä oikein osaa.
enkä nyt itseäni ihan kauheena pidä et kaikki ajaisin karkuun :D

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
menkää äiti-lapsi - kerhoihin ? perhekahviloihin ? ja jättäkää pois noi asenteet ,"se on niin vanha ei meillä oo mitään yhteistä" , saatatte yllättyä =)
Meilläpäin ei moisia järjestetä, eikä viitti joka päivä ajaa 20 km kaapungin keskustaan.. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
menkää äiti-lapsi - kerhoihin ? perhekahviloihin ? ja jättäkää pois noi asenteet ,"se on niin vanha ei meillä oo mitään yhteistä" , saatatte yllättyä =)
Meilläpäin ei moisia järjestetä, eikä viitti joka päivä ajaa 20 km kaapungin keskustaan.. :snotty:
no ehkä sinä voisit sitten perustaa teidän alueelle jonkun äiti-lapsi -kokoontumismeiningin ? kaupanseinälle vaan lappua ?

vakio vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
oon 21 ja pian 3 lapsen äiti. kaikki on paljon mua vanhempia jotka elävät "samanlaista" elämää.. omat vanhat kaverit vaan sekoilee ja ryyppää. ja niille en oikeastaan en oo enää mitään ja ne ei ymmärrä mitä kaikkea tähän liittyy. kuitenkin kaipaisin oman ikäistani tai edes alle 30v seuraa.. jonka kanssa käydä puistossa ja kävelyllä, jutella.. kun yleisesti ottaen vanhemmilla vanhemmilla on jo hieman erilainen tilanne.. mistä mä löydän tälläsiä kavereita.. löhistöllä ei asu kun yks vähän saman ikänen ja sekin vaan vie lapset aamulla mummulaan ja touhuaa omiaan.. tunnen itseni todella yksinäiseksi ja kiukuttelen ja valitan siitä miehelleni..
No tuota ei ole kivaa olla ilman kavereita, mutta tottahan se on, että suurimmalla osalla sinun ikäisistäsi on ihan eri kuviot. Mutta tuskimpa hekään vaan sekoilevat ja ryyppäävät, vaan ykisnkertaisesti ovat eri vaiheessa elämää.

Jos on kolme pientä lasta, niin onhan se sinullakin ollut varmaan tiedossa, että omaa aikaa ei oikein jää, ja on vaikea lähteä mihinkään... Harrastusten parista olisi varmasti helpoin löytää ystäviä, mutta tietty jos et pysty lähtemään... Varmasti kuitenkin sitten pystyt, kun lapset hieman kasvavat?

Älä miehelle kiukuttele siitä, että tekee pitkää päivää, hänhän kuitenkin tienaa perheelleen.

en saa aikaseksi yksin eikä ehkä oo ihan mun juttu.kahvitella tykkään ja sillai voisin muuten tutustua kyllä

no sitten pitää vaan olla kotona niiden kolmen lapsen kanssa kun ei voi minnekään mennä tai kaikki on niin mahdotonta.
itsepä kukin omat aitansa rakentaa. soisin vaan että koittasitte kiivetä itsekin niiden yli joskus.

ap
mennä mihinkään.. mutta sellaseen järjestettyyn ohjelmaan kyllä missä täytyy mennä yhden perässä.. jätänkö muut kaksi odottelemaan pöytään???
ollaan muuttumassa poriin kanssa pian..

huoh
anteeksi että sanon suoraan, mutta turha valittaa jos ei halua tehdä asialle mitään. 20 km ei oo matka eikä mikään. Menkää niihin kerhoihin ja kahviloihin, saatatte yllättyä positiivisesti.

Yhteistyössä