Miten saada deitti puheliaammaksi???

  • Viestiketjun aloittaja vierailija365
  • Ensimmäinen viesti
vierailija365
Olen tapaillut erästä miestä tässä hetken. Hän on selkeästi kiinnostunut muttei mitään puheliasta sorttia. Viesteilemme päivittäin ,kyselemme päivän kuulumiset muttei sen kummempaa. En viitsisi puhua vain koko ajan omista jutuistani etten vaikuta siltä että puhun vain itsestäni lakkaamatta. Olen ehkä itsekin hieman ruosteessa enkä keksi helposti mitään kyseltävää kun toinenkaan ei juurikaan keskustele. Auttakaa!!!
 
vierailija
Muuten toimisi tämän hyvin suomalaisen en puhu enkä pukahda-persoonan kanssa mutta kun hän ei juo
Jotkut sanovat, että puhelias on piikitetty gramofonin neulalla. Grammari on harvinaisuus kamarissa.
Exäni oli vähäpuheinen ja minä sitäkin suulaampi.
Tein aikoinaan puhetyötä ja hammaslääkäri epäili, että leukaperäni lonksuivat siitä syystä.
Vähäpuheisuus on hyve, jota suuresti arvostan. Silloin ihminen puhuu harkittua ja punnittua puhetta eikä joudu höpinöistään ikävyyksiin.
Savossa sanottiin, että riittää, kun sanoo vihkipapille rakastavansa. Jos tilanne myöhemmin muuttuu, riittää yksi kertailmoitus.
Ihan turhaan olen siis lukenut metrikaupalla elämänhallintaoppaita. Lapsuuden sananlaskut ja puheenparret ovat kannatelleet parhaiten.
Lasteni isä on ihana ihminen, mutta hän pilasi elämänsä pitkäripasen tuotteilla.
Vietän taas juhannuksen yksin ja olen hiljaa kuin hiiri. Muistelen samalla entisen kesäkotimme nurkissa rapisevia hiiriä. Muistona on vielä parilakana, johon hiiri kävi puremassa reiän.
Hiljaisuus on parasta musiikkia. Tuuli hiljaa henkäilee, aaltovapa välkkyilee, pikkulintu huoleton laulelee nyt kesä on….
 
Olen tapaillut erästä miestä tässä hetken. Hän on selkeästi kiinnostunut muttei mitään puheliasta sorttia. Viesteilemme päivittäin ,kyselemme päivän kuulumiset muttei sen kummempaa. En viitsisi puhua vain koko ajan omista jutuistani etten vaikuta siltä että puhun vain itsestäni lakkaamatta. Olen ehkä itsekin hieman ruosteessa enkä keksi helposti mitään kyseltävää kun toinenkaan ei juurikaan keskustele. Auttakaa!!!
Tunnen monta pariskuntaa, joissa toinen osapuoli on puheliaampi kun taas toinen hiljaisempi ja heillä menee oikein hyvin.
Yleensä se hiljaisempi osapuoli on muuten mies :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
vierailija
Mä en ymmärrä tällaista. Miksi pitää kysellä tai etsiä jotain tiettyä puhuttavaa? Miksi ei voi vain keskustella, kuten kenen tahansa ihmisen kanssa? Höpöttää vain vapautuneesti mistä vain.
 
vierailija
Olen tapaillut erästä miestä tässä hetken. Hän on selkeästi kiinnostunut muttei mitään puheliasta sorttia. Viesteilemme päivittäin ,kyselemme päivän kuulumiset muttei sen kummempaa. En viitsisi puhua vain koko ajan omista jutuistani etten vaikuta siltä että puhun vain itsestäni lakkaamatta. Olen ehkä itsekin hieman ruosteessa enkä keksi helposti mitään kyseltävää kun toinenkaan ei juurikaan keskustele. Auttakaa!!!
On varmaan aika turha deittailla tyyppiä, jonka toivoo olevan toisenlainen?
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Mulla kariutui pari seurustelusuhteen alkua nuorena siihen, kun mies oli hiljainen, vaikkakin kiinnostunut. En ois jaksanu pidemmän päälle avittaa toisen puhetta.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä