miten saada 4v nukkumaan omaan sänkyyn

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sande
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sande

Jäsen
31.05.2004
43
0
6
Mulla on 4-vuotias poika ja hän nukkui kahden vanhaksi asti hienosti omassa sängyssä ilman nukuttamisia. Sen jälkeen alkoi nukkua mun vieressä ja nukkuu edelleen. Haluisin saada neuvoja millä saisin hänet ilman nukuttamisia omaan sänkyyn nukkumaan. Olen yksinhuoltaja äiti ja ei ole muita lapsia.

Tekemällä selväksi, että se on oma sänky, jossa nukutaan. Valot ekaksi päällä, mahd unilamppu. Jokaisesta omassa sängyssä vietetystä yöstä tulee tarra tai piste, ja vaikkapa viikon jälkeen palkinto odottaa. Joku todella mieluinen siis. Voi vaatia sinulta pari kolme neljäkin unetonta yötä, mutta takuuvarmasti toimii, jos pysyt päätöksessäsi, etkä lipsu! Valoja yö yöltä vähemmälle.

meillä sovittin,että saa puuha-peten rollen,kun 7-yötä nukkuu,oli iltoja,että ei halua rollea,annoin nukahtaa meidän sänkyyn(1kerran)ja kannettiin omaan sänkyyn,nyt 3viikko meneillä ja 4x nukahtanut meidän sänkyyn,mutta aina kannetaan omaan,vaikka välillä olisi ihanaa,kun nukkuisi meidän välissä.tsemppiä ja pitkää pinnaa :flower:

Yhteistyössä