miten saa varashälyttimen pois vaatteesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nora
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jollain magneetiilla ne varkaat niitä kiskovat irti ja samoin repimällä/leikkaamalla. Jos on väripanos niin sukat ovat hyvin pian entiset joten suosittelisin että menet takaisin kauppaan kuitin kera.

Mullekin käynyt noin kaksi kertaa. Molemmilla kerroilaa ähelsin ja räpäläsin hälytintä tunnin verran irti - lopputuloksena vitutus, sormet krampissa ja reikä vaatteessa. Suosittelen siis lämpimästi käymään sukkien kanssa kaupassa. Esim. sen infotiskillä.

mulla kanssa kävi kun ostin paidan citymarketista ja häytin oli jäänyt paitaa, soitin sinne et miten sen saa pois ja tarjouduin jopa menemään sinne kuitinkin kanssa mut ei taravinnut ja ne ohjeisti että yrittää pihdeillä ottamaan. mies loppujen lopuksi sai sen sitte pois.

Ei muuten hälytinportti huuda jos kassahihnan kautta tavarat menee. Mulla jäi kerran farkkuihin hälytin ja menin kuitin kanssa kauppaan, kassa sai siitä ilmeisesti muikkarin kun ei ollut huomannut hälytintä.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Ei muuten hälytinportti huuda jos kassahihnan kautta tavarat menee. Mulla jäi kerran farkkuihin hälytin ja menin kuitin kanssa kauppaan, kassa sai siitä ilmeisesti muikkarin kun ei ollut huomannut hälytintä.

Mitään muikkareita siitä anneta.

T. Töissä

Miksi ihmeessä? Ihan inhimillinen virhe. Yleensä vaatekaupoissa pöydät piippaa jos vaatteissa on hälytn mutta silti voi vahingossa jäädä. Ei todellakaan mitään muistutuksia tuollaisesta pitäisi antaa.

me ostettiin tytölle joskus kirpparilta kaksiosainen toppapuku, eikä myyjä sitten ollut muistanut poistaa hälytintä, ei ollut väripanoksinen, mies sitten jotenkin sen sai pois purkaamalla pikkuhiljaa, ainut työkalu mitä käytti oli nuppineula. Jälkikäteen selitti jotain: että siellä nupin sisässä on kolme magneettista kuulaa jotka pitävät sen piikin kiinni toisessa kappaleessa :)

Mulle on käynyt samalla tavalla. Kuitin kanssa menin kauppaan poistattamaan hälyttimen. Kysyivätkin kuittia, kuulemma antaakseen kassalle palautetta...Tiedä sitten, oliko se oikea syy.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mitään muikkareita siitä anneta.

T. Töissä

En minä tiedä, saiko kassa siitä oikeesti mitään huomautusta. Infossa vaan ottivat kuitista kassan numeron ja jotain sanoivat huomautuksesta.

Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:
mulla kanssa kävi kun ostin paidan citymarketista ja häytin oli jäänyt paitaa, soitin sinne et miten sen saa pois ja tarjouduin jopa menemään sinne kuitinkin kanssa mut ei taravinnut ja ne ohjeisti että yrittää pihdeillä ottamaan. mies loppujen lopuksi sai sen sitte pois.

Tuolle neuvojalle olisi pitänyt antaa välittömästi potkut. Idiootti - neuvoo varkaille puhelimessa, miten varastetusta tuotteesta saa hälyn irti. Irtisanomissuojaa pitäisi tuntuvasti heikentää. Tosin tässä tapauksessa ei olisi tarvinnut, koska potkut olisi voinut antaa heti.

Tuotteissa olevat hälärit ei hälytä, jos tuote käy kassaneidin kautta.

Hälyttimet on vain siinä, missä asiakas kulkee. Hälytin ei hälytä, jos tuote menee kassahihnaa pitkin.

Katsokaa vaikka ensi kerralla kaupassa, miten ne hälärit on rakennettu.

Meille kävi samoin kun äitini toi meidän lapselle laivalta puseron ja häly jäänyt kiinni. Mun mies vahvalla magneetilla sai hälyn helposti ja nopeasti irti. Mutta pitää olla siis todella vava magneetti.

Yhteistyössä