N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:no menet sinne liikkeeseen ja pyydät poistamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja :o:Miten se voi olla mahdollista? Hälytinhän ois huutanut kun veit sukat pois kaupasta?!?!
Alkuperäinen kirjoittaja :o:Miten se voi olla mahdollista? Hälytinhän ois huutanut kun veit sukat pois kaupasta?!?!
Alkuperäinen kirjoittaja Lo-La:Alkuperäinen kirjoittaja :o:Miten se voi olla mahdollista? Hälytinhän ois huutanut kun veit sukat pois kaupasta?!?!
Mulle on käynyt kerran samalla tavalla. Paitsi hälytin oli rintsikoissa. Yritin sitten kotona irrottaa sen jä väripanos posahti mun lempifarkuille.
Alkuperäinen kirjoittaja :):Ei muuten hälytinportti huuda jos kassahihnan kautta tavarat menee. Mulla jäi kerran farkkuihin hälytin ja menin kuitin kanssa kauppaan, kassa sai siitä ilmeisesti muikkarin kun ei ollut huomannut hälytintä.
Alkuperäinen kirjoittaja :):Ei muuten hälytinportti huuda jos kassahihnan kautta tavarat menee. Mulla jäi kerran farkkuihin hälytin ja menin kuitin kanssa kauppaan, kassa sai siitä ilmeisesti muikkarin kun ei ollut huomannut hälytintä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja :):Ei muuten hälytinportti huuda jos kassahihnan kautta tavarat menee. Mulla jäi kerran farkkuihin hälytin ja menin kuitin kanssa kauppaan, kassa sai siitä ilmeisesti muikkarin kun ei ollut huomannut hälytintä.
Mitään muikkareita siitä anneta.
T. Töissä
Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:mulla kanssa kävi kun ostin paidan citymarketista ja häytin oli jäänyt paitaa, soitin sinne et miten sen saa pois ja tarjouduin jopa menemään sinne kuitinkin kanssa mut ei taravinnut ja ne ohjeisti että yrittää pihdeillä ottamaan. mies loppujen lopuksi sai sen sitte pois.