Miten saa ujon miehen treffeille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kevätkiima
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kevätkiima

Vieras
Käy viikot töissä, perjantaisin vissiin yleensä väsyksissä rankan viikon jäljiltä... aika ujo, ei itse varmaan ikuna pyytäisi ketään treffeille. Mutta minä haluaisin pyytää, miten sen teen... ja mihin... musiikista pitää, keikoista, mutta en tarkkaan tiedä minkä tyyppisestä. Ja elokuvista kait pitää myös. Mutta miten lähestyn ja entä jos saan pakit ujouden takia?

Tiedätkö käykö se missään? Jossain vakibaarissa, uimassa, mitä tahansa? Ensin voisit olla "sattumalta" aina samassa paikassa... Ja sit kun se jo muistaa sun naaman, niin alat moikata, ja sit vaiks joku kerta sanot, et mentäiskö vaiks samaan leffaan, kun muutenki ollaan aina samaan aikaan samassa paikassa? :D

halua masentaa, mutta ainahan tuollaisessa tilanteessa on mahdollisuus saada pakit, eikä sillä pakkien saamisella välttämättä ole mitään tekemistä sen kanssa, että pakkien antaja on ujo. Voihan se olla, että pakkien antajaa ei vain yksinkertaisesti kiinnosta kyseinen henkilö. Vai luuletko, että ujot tyytyvät kehen tahansa? :D

Mutta hei, jollei ota riskiä, mitään ei voi saada!

Itse tapasin ujon miehen lavatansseissa. Odotin illan viime minuuteille, että hän ehdottaisi tapaamista. Rohkaisin mieleni ja kysyin voitaisiinko vaihtaa puhelinnumeroita. En todennäköisesti olisi tavannut häntä enää myöhemmin koska olimme molemmat sellaisella lavalla missä emme yleensä käyneet. Nykyään hän on avopuolisoni ja vauvani isä. Aivan ihana mies kaikin puolin. Rohkeasti vain kysymään kiinnostaisiko tavata ja voithan kysyä häneltäkin olisiko ehdotuksia ja voithan itsekkin pohtia etukäteen missä mieluiten hänet tapaisit. Pakkeja ei kannata murehtia, jos saat ne. Rohkeasti vain kysymään kiinnostaisiko tavata...

Tuo nimimerkki ei kyllä kuvasta luonnettani, lähinnä kevättä rinnassa tai jotain. Ja olen tämän miehen kanssa ollutkin yksissä pippaloissa samaan aikaan, mutta porukkaa oli paljon eikä mahdollisuutta kahdenkeskiseen jutteluun. Sen jälkeen vain satunnaisia viestejä, joista ei kyllä ota selvää onko hän kiinnostunut vai ei...