Miten saa tasaväriset kauniit sääret?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuja?

Vieras
Valkoinen iho joka ei rusketu. mustat säärikarvat, mikä ihana yhdistelmä. epilaattorilla saa karvat siististi pois, mutta kasvavat sitten ihon sisään vaikka mitä tekisi. Höylällä ajaessa ihoon jää inhottava musta piste joka näkyy kauas kun valkoinen iho.

Millä sääristä saa sellaiset tasaisen väriset ja nätit, niin kuin toisilla on? en tykkää näistä musta pilkullisista yhtään.

[QUOTE="a p";24151601]vähän turhan kalliiks tulisi. mut ois kyllä kätevä.[/QUOTE]

Entä jos ostat laitteen kotiin, maksavat vissiin alkaen n. 100 eurosta eteenpäin ja ostatte kimpassa kavereiden kanssa?

[QUOTE="a p";24151628]netissä noi tuomittu huijaukseksi. mut mistäs noita saa?[/QUOTE]

Stockan kantislehdessä niitä mainostetaan ainakin tasaisin väliajoin.

[QUOTE="vieras";24151845]doven itseruskettava[/QUOTE]

no mutta eikös se näytä tyhmältä jos sääret ruskeet ja muualta valkea kuin lakana? ei sitä itseruskettavaa jaksas koko vartaloon laittaa.
mulla siis oikeasti ihan vaalea iho.

[QUOTE="a p";24151872]no mutta eikös se näytä tyhmältä jos sääret ruskeet ja muualta valkea kuin lakana? ei sitä itseruskettavaa jaksas koko vartaloon laittaa.
mulla siis oikeasti ihan vaalea iho.[/QUOTE]

Eihän niitä sääriä tarvitse paahtaa tummiksi, vaan kevyesti. Itse ainakin kokeilisin...

Kai kuorit ja kosteutat jalkoja säännöllisesti, kun käytät epilaattoria? Se hillitsee karvojen sisäänkasvamista ainakin jonkin verran. Mites vahaus tai sokerointi, olisiko epilointia parempi sulle? Sitten yksi vaihtoehto on vielä ne karvanpoistovoiteet, poistavat karvat ihan ihon pinnasta saakka toisin kuin höylä, joka katkaisee ne vähän ylempää.

Tuon värin suhteen suosittelen minäkin jotain kevyesti päivettävää kosteusvoidetta, esim Dovea. Eipä siinä oikein muu auta, jos ei rusketu. Ei se ero mitenkään suuri ole jos et koko kroppaan levitä, mutta eipä siinäkään kovin suuri vaiva olisi.

[QUOTE="vieras";24152022]Kai kuorit ja kosteutat jalkoja säännöllisesti, kun käytät epilaattoria? Se hillitsee karvojen sisäänkasvamista ainakin jonkin verran. Mites vahaus tai sokerointi, olisiko epilointia parempi sulle? Sitten yksi vaihtoehto on vielä ne karvanpoistovoiteet, poistavat karvat ihan ihon pinnasta saakka toisin kuin höylä, joka katkaisee ne vähän ylempää.

Tuon värin suhteen suosittelen minäkin jotain kevyesti päivettävää kosteusvoidetta, esim Dovea. Eipä siinä oikein muu auta, jos ei rusketu. Ei se ero mitenkään suuri ole jos et koko kroppaan levitä, mutta eipä siinäkään kovin suuri vaiva olisi.[/QUOTE]

kyllä kuorin ihoa säännöllisesti ja rasvasin. kokeilin jopa kuivaharjausta kun sitä suositeltiin, mutta ei auttanut. Minulla säärissä mustat paksut karvat (muualla onkin sitten vaaleet ja ohuet, paisi kulmat ja hiukset mustat). veetin vahaliuskat ei poistaneet karvoja ollenkaan, eikä karvanpoisto voide tai vaahto. onki niiitä muita merkkejä?

[QUOTE="a p";24152052]kyllä kuorin ihoa säännöllisesti ja rasvasin. kokeilin jopa kuivaharjausta kun sitä suositeltiin, mutta ei auttanut. Minulla säärissä mustat paksut karvat (muualla onkin sitten vaaleet ja ohuet, paisi kulmat ja hiukset mustat). veetin vahaliuskat ei poistaneet karvoja ollenkaan, eikä karvanpoisto voide tai vaahto. onki niiitä muita merkkejä?[/QUOTE]
Tarkoitat vissiin niitä kylmävahaliuskoja? Ne onkin aika huonoja oman kokemukseni mukaan. Kuumavaha on paljon tehokkaampaa, niitä on monia merkkejä ja Veetiltäkin löytyy. On mun mielestä loppujen lopuksi suht vaivaton menetelmä, vaikkei tietysti yhtä helppo kuin nuo liuskat. Ja sen vahan saa poiskin ihan vedellä, ei tarvitse mitään öljyjuttuja toisin kuin kylmävahan kanssa.

Sokerointiin löytyy ohjeita netistä, sen sokerimassan saa tehtyä ihan kotikonstein vedestä, sokerista ja sitruunamehusta. Rehellisyyden nimessä on myönnettävä, että itse en kyseisessä touhussa onnistunut, mutta olen kuullut paljon hyviä kokemuksia. :)

[QUOTE="vieras";24152072]Tarkoitat vissiin niitä kylmävahaliuskoja? Ne onkin aika huonoja oman kokemukseni mukaan. Kuumavaha on paljon tehokkaampaa, niitä on monia merkkejä ja Veetiltäkin löytyy. On mun mielestä loppujen lopuksi suht vaivaton menetelmä, vaikkei tietysti yhtä helppo kuin nuo liuskat. Ja sen vahan saa poiskin ihan vedellä, ei tarvitse mitään öljyjuttuja toisin kuin kylmävahan kanssa.

Sokerointiin löytyy ohjeita netistä, sen sokerimassan saa tehtyä ihan kotikonstein vedestä, sokerista ja sitruunamehusta. Rehellisyyden nimessä on myönnettävä, että itse en kyseisessä touhussa onnistunut, mutta olen kuullut paljon hyviä kokemuksia. :)[/QUOTE]

joo noita kylmävahaliuskoja juuri tarkoitin. mutta jos epiloimalla kasvaa karvat ihon sisään niin eikö ne sitten kasva tuolla sokeroimalla tai vahalla?

Yhteistyössä